Sık geçen başlıklar

dublajı orijinalinden daha iyi olan filmler 2

ekşi'de gör
lan tamam anladık ice age yaa. tamam. 14 kez ice age, 13 kez buz devri yazılmış. anladık. başlığı her gören atlamasın şuna, önce bir baksın 10 kez yazılmış mı, 11'i de ben yazsam ne olur diye. ama 27 kez de yazılmaz amk yerinde.
evet genellikle animasyonlardır:

(bkz: ice age)

sid’in seslendirmesi başka hiçbir dilde bu kadar güzel olamaz.