ben artık atmıyorum. ilkokul 3 seviyesindeki kuralları bu yaşına kadar öğrenememiş adama artık ne yapabilirsin ki? direkt nick altına "dünyanın en basit kurallarına sahip türkçeyi, kendi dilini bile öğrenmekten aciz bir adet geri zekalı" yazıyorum. sizinle mi uğraşacağım amk.
kusura bakmayın ama de, da, ki gibi eklerin nerede, nasıl kullanılacağını, noktalama işaretlerinden önce değil sonra boşluk bırakılacağını şu yaşına kadar öğrenemeyen salt geri zekalıdır. başka bir şey değil.
edit: bak iki tanesi tam üstümde. geri zekalı deyin geçin. beyninize yazık.
10.01.2020 · 31. sıra
sefer sayili
09.01.2020 00:03 ~ 13:57