Sık geçen başlıklar

bir erkeğe en çok yakışan burç 11

ekşi'de gör
olmayan burçtur erkek işte hicbirsey yakismaz
-erkek adamın burcu olmaz!
-erkeğin tek burcu erkekliktir.
-erkek adam burcunu bilmez
-erkek adam doğduğu günü bilmez.
-erkek adamın elinin kiridir. *

blablablabla

not: ironi içerir, mesaj atıp kafa z.kmeyin
burcun bir insana yakışma durumunu da ilk kez duyuyorum.

başlığı açan arkadaşa sevgiler
21 yaşında taptaze bir kız olarak diyebilirim ki burcu koç, yükseleni aslansa tadından yenmez.

edit: oğlum cidden çok kekosunuz lan. haftada 1 kere bu tarz başlıklara 21 yaşında kız olduğumu yazıyorum ve anında onlarca mesaj yağıyor kutuma. benim de haftalık eğlencem bu. mesela bugün 37 kişi yazdı. bir kişi bile profilime bakmadı amk. lan olm cidden bu kadar kolay mı? gördüğünüz her kıza atlıyor musunuz siz? biraz emek lan, biraz özveri. sabahtan beridir sakallı adama yavşıyorsunuz, çünkü kim olduğu önemli değil. aaa 21 yaşında kızmış hemen atlayayım. gel atla.

edit 2: şu da geçen haftaki => (bkz: #85057196)
aslandır. aksini söyleyen diğer burçlardandır. aslan sever kızlar yeşillendirsin