maçın en sakin iki oyuncusu volkan demirel ve quaresma. öyle saçma bir maç.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
işten, güçten, siyasetten sıkılıp bir akşam maç izleyip keyif yapayım dedim, olana bak.
kusura bakmayın ama maç boyunca her kornerde topun başına geçen oyunculara yabancı cisim yağdırarak maçın durmasına sebep olup,
rakip takımın teknik direktörünün kafasına bu cisimlerden 2 tane isabet ettirerek 2 kere yere serip,
dikiş atılması için hastahaneye giderken bir de ambulansta saldırmaya çalışıp (edit: ambulans çevresinde taşkınlık olduğunu basından aktardım. gerçekleşmemiş olabilir. orada değildim, gözümle görmedim. konunun özüyle alakası sınırlı bir husus. artık bununla ilgili mesaj atmayın.),
sonra da onu provakasyon yapmakla, tiyatro oynamakla suçlamak; tecavüz mağdurunu mini etek giymekle, tecavüzcüyü tahrik etmekle suçlamak gibi.
kaç korner oldu, at babam at, cisimleri de bitmedi çomarların. atmak için cepleri doldurup gelmişler sanki.
hem çakmak-para yağmuru yapacaksın, hem de isabet alanı tiyatroculukla suçlayacaksın. güzel kafa.
atarken, isabet ettirirsen ne olacağını düşünüyordun ki?
aa para buldum diye sevinmelerini mi bekliyordun?
böyle kaybedersin işte avuçlarının arasındaki finali.
volkan demirel bile -ki kendisi çok janti bir abimizdir- bunların halini görünce izana geldi, sakinleştirmeye, engel olmaya çalıştı.
müsabakadaki sporcuların kafasına ceplerini boşaltan çomarlara hükmen malubiyet az bile. tek tek yakalanıp, kasten adam yaralamaya teşebbüs ve kasten adam yaralamaktan hakim karşısına çıkarılmaları lazım.
başta şenol güneş olmak üzere tüm spor camiasına ve sporsever fenerbahçe taraftarına geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.
kusura bakmayın ama maç boyunca her kornerde topun başına geçen oyunculara yabancı cisim yağdırarak maçın durmasına sebep olup,
rakip takımın teknik direktörünün kafasına bu cisimlerden 2 tane isabet ettirerek 2 kere yere serip,
dikiş atılması için hastahaneye giderken bir de ambulansta saldırmaya çalışıp (edit: ambulans çevresinde taşkınlık olduğunu basından aktardım. gerçekleşmemiş olabilir. orada değildim, gözümle görmedim. konunun özüyle alakası sınırlı bir husus. artık bununla ilgili mesaj atmayın.),
sonra da onu provakasyon yapmakla, tiyatro oynamakla suçlamak; tecavüz mağdurunu mini etek giymekle, tecavüzcüyü tahrik etmekle suçlamak gibi.
kaç korner oldu, at babam at, cisimleri de bitmedi çomarların. atmak için cepleri doldurup gelmişler sanki.
hem çakmak-para yağmuru yapacaksın, hem de isabet alanı tiyatroculukla suçlayacaksın. güzel kafa.
atarken, isabet ettirirsen ne olacağını düşünüyordun ki?
aa para buldum diye sevinmelerini mi bekliyordun?
böyle kaybedersin işte avuçlarının arasındaki finali.
volkan demirel bile -ki kendisi çok janti bir abimizdir- bunların halini görünce izana geldi, sakinleştirmeye, engel olmaya çalıştı.
müsabakadaki sporcuların kafasına ceplerini boşaltan çomarlara hükmen malubiyet az bile. tek tek yakalanıp, kasten adam yaralamaya teşebbüs ve kasten adam yaralamaktan hakim karşısına çıkarılmaları lazım.
başta şenol güneş olmak üzere tüm spor camiasına ve sporsever fenerbahçe taraftarına geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.
adamların sahaya atmadiklari madde kalmadı ve hala diyorlar ki " besiktas'in maçı kazanmasının tek yolu buydu."
atmasaydin o zaman gerizekalı.
atmasaydin o zaman gerizekalı.
başlıkta yazan bir "doktor" diyor ki saç varken zımba ile dikiş atılmaz.
bir diğer doktor google linki veriyor. resimlerdeki kafaya zımbaların neredeyse hiç birinde saç traş edilmemiş.
tıbbın geldiği son nokta...
bir diğer doktor google linki veriyor. resimlerdeki kafaya zımbaların neredeyse hiç birinde saç traş edilmemiş.
tıbbın geldiği son nokta...
nefret ediyorum böylesi yetenekli insanların hayatlarına ve sağlıklarına özen göstermeyip, erkenden henüz olabilecek en güzel yaşlarda hayata veda etmelerinden. bu adam kısacık ömrüne müthiş işler sığdırmış bir insan. mesleğine ara vermeden 2 , 2.5 yıl önce madonna gibi bir isme şarkı yapabilecek kadar ilerlemişti kariyerinde.
alkol rahatsızlığı ve psikolojik anlamda rahatsız olduğu için ara verdiğini biliyorduk ama olayın bu boyutlara gelebileceği kimin aklına gelirdi. gerçekten çok üzgünüm, bir yetenek daha gitti. ışıklarla uyusun.
alkol rahatsızlığı ve psikolojik anlamda rahatsız olduğu için ara verdiğini biliyorduk ama olayın bu boyutlara gelebileceği kimin aklına gelirdi. gerçekten çok üzgünüm, bir yetenek daha gitti. ışıklarla uyusun.
sahaya yabancı madde yağmış mı? yağmış. taraftar çığırından çıkmış mı? çıkmış.
bu maddeler sahadakilerin hayatını riske atmış mı? atmış. bu boku ye, sonra üste çık.
ince hesaptan haklılık türetmeye çalışan cibilliyetinizi sikim sizin.
not: alikoçspor
bu maddeler sahadakilerin hayatını riske atmış mı? atmış. bu boku ye, sonra üste çık.
ince hesaptan haklılık türetmeye çalışan cibilliyetinizi sikim sizin.
not: alikoçspor
keşke şenol güneşin başına atılan dikişler zamanında anasının a......... atılsaydı da bu herif hiç doğmasaydı.
aldğığı nefesi daha fazla almaması gereken mahluk.
aldğığı nefesi daha fazla almaması gereken mahluk.
istanbul üniversitesi'ni nasıl böleceklerini merak ettiğim karardır.
3 ay önce yüksek lisans'a başladım, eğer avcılar kampüsünün adını değiştirip bilal erdoğan üniversitesi falan yaparlarsa okulu bırakırım.
edit: ibn-i sina üniversitesi olmuş. önce imza kampanyalarına katılıp, sonra itü’ye yatay geçiş için kasıp eğer o da olmazsa bırakacağım.
3 ay önce yüksek lisans'a başladım, eğer avcılar kampüsünün adını değiştirip bilal erdoğan üniversitesi falan yaparlarsa okulu bırakırım.
edit: ibn-i sina üniversitesi olmuş. önce imza kampanyalarına katılıp, sonra itü’ye yatay geçiş için kasıp eğer o da olmazsa bırakacağım.
yerel secimlerde, ankara'da sonuclara mudahele edildi; yanlarina kaldi.
referandumda, muhursuz oylar dahil edildi. ohal ve tsk boyundurugundaki guneydogu'da istenilen ayarlamalar yapildi; yanlarina kaldi.
bu secimde de, istenilen ayarlama bir sekilde yapilip, erdogan'in sandiktan cikmasi saglanacak. o yuzden, erdogan'in secilmemesi gibi bir durum soz konusu degil.
adamlari hile yaparken yakalayacak mekanizman, ulkenin %50'sinde yok.
adamlarin hile yapmasini engelleyecek kolluk gucun yok.
hile yapildigi bariz olsa da, olaya mudahele edecek kurum yok.
secimleri iptal edecek yargin yok.
durumu halka anlatacak medyan yok.
anlatsan bile sikine takacak halkin yok.
tayyip erdogan, bu secimi son 5 senede yaptiklariyla coktan kazandi. 24 haziran'da sadece bir formalite ortadan kaldiralacak. bosuna umitlenip, sonra sapsari haritaya bakip hayal kirikligina ugrama.
referandumda, muhursuz oylar dahil edildi. ohal ve tsk boyundurugundaki guneydogu'da istenilen ayarlamalar yapildi; yanlarina kaldi.
bu secimde de, istenilen ayarlama bir sekilde yapilip, erdogan'in sandiktan cikmasi saglanacak. o yuzden, erdogan'in secilmemesi gibi bir durum soz konusu degil.
adamlari hile yaparken yakalayacak mekanizman, ulkenin %50'sinde yok.
adamlarin hile yapmasini engelleyecek kolluk gucun yok.
hile yapildigi bariz olsa da, olaya mudahele edecek kurum yok.
secimleri iptal edecek yargin yok.
durumu halka anlatacak medyan yok.
anlatsan bile sikine takacak halkin yok.
tayyip erdogan, bu secimi son 5 senede yaptiklariyla coktan kazandi. 24 haziran'da sadece bir formalite ortadan kaldiralacak. bosuna umitlenip, sonra sapsari haritaya bakip hayal kirikligina ugrama.
kimilerinin gözü öylesine dönmüş ki; "küfür etmiştir" diyor. duydun mu küfrettiğini, gördün mü? güvenlik adam bir kelimelik küfür için işinden olmayı göze alabilir mi?
edit: meğer herkes tünelin içindeymiş, bütün konuşmalara(küfürlere) şahit olmuş. biz tv karşısında bize gösterilenle(gösterilemeyen) yetinmişiz.
edit: meğer herkes tünelin içindeymiş, bütün konuşmalara(küfürlere) şahit olmuş. biz tv karşısında bize gösterilenle(gösterilemeyen) yetinmişiz.
ohh süper başlamış yine. 3 temmuz var, eski olaylara gönderme var, dış mihraklar var, bunlar bizim taraftarımız değil var. adam yıllardır her olayda aynı konuşmayı yapıyor, süper be.
klasik fenerbahçe orospu çocukluğu ve yüzsüzlüğüdür. ama korkmayın bu tff'de size ceza verecek göt yok zaten.
klasik fenerbahçe orospu çocukluğu ve yüzsüzlüğüdür. ama korkmayın bu tff'de size ceza verecek göt yok zaten.
orta dünyanın mitleri değil, orta asyanın gerçekleri geliyor!
edit: ne mal adamlarsınız ya. tolkien’in dehasına lafımız yok. hem kitaplarını hem de filmlerini izleyip; hakkında yazılan inceleme/eleştirileri dahi okuyacak kadar hayranıyım lotr serisine. ama ilk kez içimizden biri böyle cesur bir girişimde bulunuyor ve bir sinemasever olarak göktürk üçlemesini de aynı lotr’da olduğu gibi heyecanla bekliyorum. yoksa kurgusuna bir ömür harcanmış lotr’u eleştirmek hangimizin haddine? cıvık cıvık mesajları bırakın da şu güzelim üçlemenin heyecanını yaşayalım
edit: ne mal adamlarsınız ya. tolkien’in dehasına lafımız yok. hem kitaplarını hem de filmlerini izleyip; hakkında yazılan inceleme/eleştirileri dahi okuyacak kadar hayranıyım lotr serisine. ama ilk kez içimizden biri böyle cesur bir girişimde bulunuyor ve bir sinemasever olarak göktürk üçlemesini de aynı lotr’da olduğu gibi heyecanla bekliyorum. yoksa kurgusuna bir ömür harcanmış lotr’u eleştirmek hangimizin haddine? cıvık cıvık mesajları bırakın da şu güzelim üçlemenin heyecanını yaşayalım
benchten geldi maçı aldı koçum benim.
(bkz: ben mi yapayım)
tiyatrodur
not : beynini aldırmış bir fener taraftarı gibi davranayım dedim
not : beynini aldırmış bir fener taraftarı gibi davranayım dedim
yönetimi altında yaşıyor olsalar toplama kamplarında ölecek adamların burada büyük lider diye övdükleri faşist yönetici. onu geçtim, şimdi herhangi bir neo nazi ile karşılaşsa dayak yiyecek tipler bu adamı savunuyor. milliyetçilik ve faşizm yapıları gereği uluslararası olmayan ideolojilerdir. o nedenle faşizm sevdalısıysanız yerli ve milli faşist olun. gelip de hitler övmeyin burada.
kim kime bakmış, kim ne kadar midesizmiş beni pek ilgilendirmez.
ben sevgili esra ve ceyda'ya sesleniyorum. geç kalıyorsunuz. nereden baksan 6-7 senedir piyasadasınız ve insanların sizden beklediği tek bir şey var. ecnebi tabiriyle sex tape, bizim dilimizde pornosu.
ama yıl olmuş 2018; siz daha yeni yeni "aman beni siksen ne güzel olur" videosu paylaşıyorsunuz. bu millet bunlara tok. lafa değil icraata bakarız. ahmet, mehmet, hacı, osman fark etmez. kameralar önünde siktirin artık kendinizi. biz de rahatlayalım siz de.
ben sevgili esra ve ceyda'ya sesleniyorum. geç kalıyorsunuz. nereden baksan 6-7 senedir piyasadasınız ve insanların sizden beklediği tek bir şey var. ecnebi tabiriyle sex tape, bizim dilimizde pornosu.
ama yıl olmuş 2018; siz daha yeni yeni "aman beni siksen ne güzel olur" videosu paylaşıyorsunuz. bu millet bunlara tok. lafa değil icraata bakarız. ahmet, mehmet, hacı, osman fark etmez. kameralar önünde siktirin artık kendinizi. biz de rahatlayalım siz de.
boku çıkmıştır artık.
siyasiler çatı aday konuşuyor kulisler yapılıyor kafalar patlatılıyor analizler yapılıyor ama hanımefendiler beyefendiler çıkıp sivrilip aday olmaya çalışıyor. bu ne amk.
kesinlikle para alıp ortalığı karıştırmak için aday oluyor bu insanlar. seçmenin kafasında
muhalefet aday bile çıkaramıyor algısı oluşturacaklar güya.
siyasiler çatı aday konuşuyor kulisler yapılıyor kafalar patlatılıyor analizler yapılıyor ama hanımefendiler beyefendiler çıkıp sivrilip aday olmaya çalışıyor. bu ne amk.
kesinlikle para alıp ortalığı karıştırmak için aday oluyor bu insanlar. seçmenin kafasında
muhalefet aday bile çıkaramıyor algısı oluşturacaklar güya.
aziz yıldırım başkanlığında bir 3 sene daha..
saçma açıklama. red alert'te bile 4 saat sürüyor. hangi oyunda 2 saatte alıyorsun?
türkiye'de futbol oynanmaya başlar. iyi gelişmedir.
edit: imla
uyaran yazarlara teşekkür ederim.
edit: imla
uyaran yazarlara teşekkür ederim.
fetö beslemesi görmesek inanacağız.
(bkz: saatleri ayarlama enstitüsü)
güle güle koca yürekli insan bize yaşattıkların asla unutulmayacak.
(bkz: 17 mayıs 2000 galatasaray arsenal maçı)
(bkz: 15 mart 1989 galatasaray monaco maçı)
(bkz: 17 mayıs 2000 galatasaray arsenal maçı)
(bkz: 15 mart 1989 galatasaray monaco maçı)
19 nisan beşiktaş maçında skor lehimize ve rakip 10 kişiyken, aranan o.ç larla aynı taraftar kümesinde bulunduğum klübüm. ne var da saha bişeyler fırlatıyorsunuz amk. çok gaza geldiyseniz gidin boks maçı izleyin!..
ulan gerizekalı sana ne benim ülkemden göt!
elin avrupalısı neden cumhuriyet bitsin ister.
zamanında atatürk fena koymuş bunlara ki ülkenin sonu gelsin diye uğraşıyorlar.
çomarlarda bunları alkışlayıp çomak tutuyorlar.
tamamınız geberin pislikler.
edit: avrupa bize karşı değil. tayyip erdoğan'ın başta olması işlerine geliyor. (ülkenin içten içe bitmesi için)
elin avrupalısı neden cumhuriyet bitsin ister.
zamanında atatürk fena koymuş bunlara ki ülkenin sonu gelsin diye uğraşıyorlar.
çomarlarda bunları alkışlayıp çomak tutuyorlar.
tamamınız geberin pislikler.
edit: avrupa bize karşı değil. tayyip erdoğan'ın başta olması işlerine geliyor. (ülkenin içten içe bitmesi için)
smokin giydirilmiş bir eşşek türkiye. içerisine her şeyi doldurduk, tüm teknolojileri, kültürleri ve saireleri getirdik ama işte zihniyet o kadar fakir ki!
19 nisan 2018 fenerbahçe beşiktaş maçında durumu daha da iyi anladık. ülke o kadar bozuldu ki taraftarlar artık neye holiganlık yaptığını bile şaşırmış durumda.
tuttuğun takım birkaç gün önce 3-0 gibi bir skorla ezilmesine rağmen 2-2'lik avantajı almış. üstüne rakibinin en kritik oyuncularından pepe atılmış. daha da fenası rakibin forveti çıkarıp babel'i forvete koymuş. avantaj dibine kadar sende. beşiktaş atsa, üstüne gidip atsan 1-1 bile sana yarıyor.
ama sen ne yapıyorsun? maç başından beri quaresma'yı ıslıklıyor ona madde atıyorsun. aptal gibi hala caner'i yuhalıyorsun. takımını desteklemek adı altında takımına zarar verecek hareketler yapıyorsun ve belki de destekliyorum sanarken hükmen yenilmesine sebep oluyorsun.
bakın buna sebep olabilmek için ancak cahil ve gerizekalı olmanız gerek. başka izahı yok. bizi azdırdılar, yok o yere attı yok bunu yaptı diye bahanelere sığınmasınlar emre bol gibi. fenerbahçe'nin her maç yaptığı şeyler bunlar. kimse bir şey atmıyor, hoca yaralamıyor.
bugün, bu taraftar grubunun yaptığı holiganlık değil, vandallıktır. holiganlık takım için yapılır. bugün yapılanların takıma hiçbir yararı yok. bu düpedüz vandallıktır. cahilliğin nam saldığı ülkede bunlar çok normal.
bakın, özel güvenlik diye tuttukları adam, tolga zengin'e herkesin ortasında yumruk atıyor. bakın! özel güvenlik, taraftarın sporculara zarar gelmemesini sağlamak için orada ve bu adam tolga zengin'e tünel girişinde yumruk atıyor.
ne fenerbahçe'ymiş arkadaş. tutanın karakteri, kimliği, izanı, adabı değişiyor.
19 nisan 2018 fenerbahçe beşiktaş maçında durumu daha da iyi anladık. ülke o kadar bozuldu ki taraftarlar artık neye holiganlık yaptığını bile şaşırmış durumda.
tuttuğun takım birkaç gün önce 3-0 gibi bir skorla ezilmesine rağmen 2-2'lik avantajı almış. üstüne rakibinin en kritik oyuncularından pepe atılmış. daha da fenası rakibin forveti çıkarıp babel'i forvete koymuş. avantaj dibine kadar sende. beşiktaş atsa, üstüne gidip atsan 1-1 bile sana yarıyor.
ama sen ne yapıyorsun? maç başından beri quaresma'yı ıslıklıyor ona madde atıyorsun. aptal gibi hala caner'i yuhalıyorsun. takımını desteklemek adı altında takımına zarar verecek hareketler yapıyorsun ve belki de destekliyorum sanarken hükmen yenilmesine sebep oluyorsun.
bakın buna sebep olabilmek için ancak cahil ve gerizekalı olmanız gerek. başka izahı yok. bizi azdırdılar, yok o yere attı yok bunu yaptı diye bahanelere sığınmasınlar emre bol gibi. fenerbahçe'nin her maç yaptığı şeyler bunlar. kimse bir şey atmıyor, hoca yaralamıyor.
bugün, bu taraftar grubunun yaptığı holiganlık değil, vandallıktır. holiganlık takım için yapılır. bugün yapılanların takıma hiçbir yararı yok. bu düpedüz vandallıktır. cahilliğin nam saldığı ülkede bunlar çok normal.
bakın, özel güvenlik diye tuttukları adam, tolga zengin'e herkesin ortasında yumruk atıyor. bakın! özel güvenlik, taraftarın sporculara zarar gelmemesini sağlamak için orada ve bu adam tolga zengin'e tünel girişinde yumruk atıyor.
ne fenerbahçe'ymiş arkadaş. tutanın karakteri, kimliği, izanı, adabı değişiyor.
ne bok olduğu hakkında hiçbir fikrim yok ama evet kutlu olsun amk.
ptt’nin 100 milyon liralık güvenlik kamerası ihalesini diyanet işleri eski başkanı mehmet görmez’in oğlu burak görmez’e ait firmanın kazandığı ortaya çıktı
edit: ptt'nin ihaleyi stm adlı şirkete verdiği, bu şirketin ise yüzde 5 komisyon ile işi görmez'in oğlu burak görmez'e ait niti firmasına devrettiği belirlendi.
edit 2: bir arkadaş uyarı niteliğinde mesaj attı.
: “ihale için hesaplanan miktar 23.500 kamera ve bedeli de 61 milyon liraydı. sonra kamera adedi 20.825'e düştü ama maliyet 70 milyon 150 bin liraya yükseldi. ptt bu ihaleyi açık olarak yapsa, yüzde 20-30 kırım olur, 35-38 milyon liraya düşerdi. stm hemen 42 milyon ön ödeme alıyor. dışarıdan gelecek her türlü mamulü de ptt üstleniyor. bu sayede ihale 70 değil, 80 milyona verilmiş oluyor.” cihazların garanti sürelerinin 5 yıldan 3 yıla indirildiğini belirten sertel, “bu niti firması kime aittir diye baktık, diyanet işleri eski başkanı mehmet görmez'in oğlu burak görmez çıktı”
edit3:ptt genel müdürü kenan bozgeyik ise iddialar için “yaklaşık maliyetin teknik hesaplama usulleri var, o yaklaşık maliyette size verilen bilgiler yanlış” dedi.
kaynak yazacak arkadaşlara şimdiden söyleyeyim, sizin takip ettiğiniz medya kuruluşları korkudan böyle bir haberi es geçiyorlar. e diğer medya kuruluşları; onlara fetöcü damgası yediği için dikkate almıyorsunuz.
edit: ptt'nin ihaleyi stm adlı şirkete verdiği, bu şirketin ise yüzde 5 komisyon ile işi görmez'in oğlu burak görmez'e ait niti firmasına devrettiği belirlendi.
edit 2: bir arkadaş uyarı niteliğinde mesaj attı.
: “ihale için hesaplanan miktar 23.500 kamera ve bedeli de 61 milyon liraydı. sonra kamera adedi 20.825'e düştü ama maliyet 70 milyon 150 bin liraya yükseldi. ptt bu ihaleyi açık olarak yapsa, yüzde 20-30 kırım olur, 35-38 milyon liraya düşerdi. stm hemen 42 milyon ön ödeme alıyor. dışarıdan gelecek her türlü mamulü de ptt üstleniyor. bu sayede ihale 70 değil, 80 milyona verilmiş oluyor.” cihazların garanti sürelerinin 5 yıldan 3 yıla indirildiğini belirten sertel, “bu niti firması kime aittir diye baktık, diyanet işleri eski başkanı mehmet görmez'in oğlu burak görmez çıktı”
edit3:ptt genel müdürü kenan bozgeyik ise iddialar için “yaklaşık maliyetin teknik hesaplama usulleri var, o yaklaşık maliyette size verilen bilgiler yanlış” dedi.
kaynak yazacak arkadaşlara şimdiden söyleyeyim, sizin takip ettiğiniz medya kuruluşları korkudan böyle bir haberi es geçiyorlar. e diğer medya kuruluşları; onlara fetöcü damgası yediği için dikkate almıyorsunuz.
olurda maç kaldığı yerden devam edecek gibi bir karar çıkarsa beşiktaş takımının sahaya çıkmama kararı alması ve alin kupayi azizin bitarafina sokun diye açıklama yapması gerekir.
şenol güneş otto bariç'in kafasına trabzon'da taş geldiğinde onu şovmenlikle suçlamıştı en büyük şovu müthiş oyunculukla kendisi yaptı.
en iyi yardımcı oyuncu oscarı da trabzon çetesinin diğer üyesi tolga zengin'e.
en iyi yardımcı oyuncu oscarı da trabzon çetesinin diğer üyesi tolga zengin'e.
şu an metrobüste oturan biri olarak içlerine dahil olup olmadığımı bilmediğim insanlardır. yok canım sosyalim ben şu an. bir metrobüste 500 kişiyle beraber nefes verip alıyoruz. 40 kişi yüzyüze bakıyoruz. sosyalim ben. evet.
kadınları zaten "insan" olarak görmedikleri için kendince haklı sayılabilir.
edit: bir çaylaktan mesaj geldi.
rabbim beni erkeklerin önünde namaz kılmak zorunda bıraksa,
asıl o zaman ikinci sınıf hissederdim falan diyor.
din ne tuhaf bi şey arkadaş ya. aklı mantığı devre dışı bıraktırıyor resmen.
edit: bir çaylaktan mesaj geldi.
rabbim beni erkeklerin önünde namaz kılmak zorunda bıraksa,
asıl o zaman ikinci sınıf hissederdim falan diyor.
din ne tuhaf bi şey arkadaş ya. aklı mantığı devre dışı bıraktırıyor resmen.
6.313. üye numarasıyla yaptığım aboneliktir. başlığı görmüştüm de farklı bir konsept sanmıştım. gecikme için çok özür dilerim bilgeciğim.
selçuk erdem'in meşhur ayı savunması karikatürünü hatırlatmıştır. bugün başka vesile ile gündeme gelmişti, akşamında şu holiganizmi savunan fenerlileri görünce tam oturdu.
karikatürün linki
karikatürün linki
tamamen yavudi dusmanlıgından kaynaklıdır. en kısa ve en net izahı budur.
bi defa imkânı olduğu halde şu oyunu satın alıp oynamayan ps4 sahibi varsa şimdi yatağından kalkıp cihazını en yakın çöp konteynerine bıraksın. yıllardır birçok aaa oyunu oynamış, sektördeki trendleri takip eden ve serinin tüm oyunlarını defalarca bitirmiş birisi olarak 90dk lık deneyimimle söylüyorum ki bu bir oyun değil bu bir interaktif film hiç değil bu bambaşka bir ürün sektörde çığır açacak yeni bir şey olmuş.
daha ilk saniyeden itibaren başlayıp en ufak bir kesintiye ya da ara sahneye maruz kalmadan ilerleyen öykü bugüne kadar yapılmış belki de en iyi grafiklerle de birleşince resmen hikayeyi ve karakterleri yaşatıyor size.
90 dk boyunca yaşadığım dram yüreğimi sızlattı, aksiyonu damarlarımda hissettim hatta kratos'un yumruklarından sıçrayan kanları suratımda hissettiğime yemin bile edebilirim ayrıca bugüne kadar yapılmış en görkemli boss savaşına şahit oldum. tekrar belirtmek isterim ki bunlar sadece oyunun ilk 90 dakikasında yaşadıklarımdı. o boss dövüşü gerçekten muazzam, yıllardır o kadar aynı şeyleri izleyip oynuyoruz ki çook uzun zaman sonra gaza geldiğimi ve heyecanlandığımı hissediyorum.
keşke sabah işe gitmek olmasaydı keşke çocuk olsaydım keşke kratos olsaydım da midgard ın amına koysaydım.
daha ilk saniyeden itibaren başlayıp en ufak bir kesintiye ya da ara sahneye maruz kalmadan ilerleyen öykü bugüne kadar yapılmış belki de en iyi grafiklerle de birleşince resmen hikayeyi ve karakterleri yaşatıyor size.
90 dk boyunca yaşadığım dram yüreğimi sızlattı, aksiyonu damarlarımda hissettim hatta kratos'un yumruklarından sıçrayan kanları suratımda hissettiğime yemin bile edebilirim ayrıca bugüne kadar yapılmış en görkemli boss savaşına şahit oldum. tekrar belirtmek isterim ki bunlar sadece oyunun ilk 90 dakikasında yaşadıklarımdı. o boss dövüşü gerçekten muazzam, yıllardır o kadar aynı şeyleri izleyip oynuyoruz ki çook uzun zaman sonra gaza geldiğimi ve heyecanlandığımı hissediyorum.
keşke sabah işe gitmek olmasaydı keşke çocuk olsaydım keşke kratos olsaydım da midgard ın amına koysaydım.
ekşi sözlükte takılmak için doktor, mühendis ya da avukat mı olmak gerekiyor çok merak ediyorum ya da burada takılanların yüzde kaçı bu meslek grubunda?
ben mağazada çalışıyorum. aldığım ücret de asgari ücret. bu işi mecburiyetten yapan birçok üniversite mezunu da var. yakında insan kaynakları alanına geçeceğim ama o da malesef akraba aracılığıyla olacak, başka çarem kalmadı.
her neyse. burada son zamanlarda gözüme çarpan bir şey var. buradan bazı insanlar mesaj atarak iletişime geçtiğinde yaptığım işi öğrenince "hmm kolay gelsin" diyip kaçıyor.
şimdilik mağazada çalışıyorum. gerçekten bunu öğrendiğinizde bu iletişimi kesmenize neden olacaksa, kendi pozisyonuza göre aşağılık bir konumda görüyorsanız mesaj falan atmayın buradan duyuruyorum. "insanları yaptığı işe göre ayırmayız yeaaa" gibi samimiyetsiz cevaplarınız sizde kalsın. bal gibi de ayırıyorsunuz insanları yaptığı işe göre de kazandığı maaşa göre de. ama suç sizde değil. belki sizin yerinizde olsam ben de kendimi üstün görürdüm bilmiyorum, insanız sonuçta.
olur da yarın öbür gün insan kaynaklarına geçince ve daha iyi bir konuma gelince benden kötü durumda olanları küçük görmeyeyim ve nereden geldiğimi unutmayayım diye bu entrymi asla silmeyeceğim.
ben mağazada çalışıyorum. aldığım ücret de asgari ücret. bu işi mecburiyetten yapan birçok üniversite mezunu da var. yakında insan kaynakları alanına geçeceğim ama o da malesef akraba aracılığıyla olacak, başka çarem kalmadı.
her neyse. burada son zamanlarda gözüme çarpan bir şey var. buradan bazı insanlar mesaj atarak iletişime geçtiğinde yaptığım işi öğrenince "hmm kolay gelsin" diyip kaçıyor.
şimdilik mağazada çalışıyorum. gerçekten bunu öğrendiğinizde bu iletişimi kesmenize neden olacaksa, kendi pozisyonuza göre aşağılık bir konumda görüyorsanız mesaj falan atmayın buradan duyuruyorum. "insanları yaptığı işe göre ayırmayız yeaaa" gibi samimiyetsiz cevaplarınız sizde kalsın. bal gibi de ayırıyorsunuz insanları yaptığı işe göre de kazandığı maaşa göre de. ama suç sizde değil. belki sizin yerinizde olsam ben de kendimi üstün görürdüm bilmiyorum, insanız sonuçta.
olur da yarın öbür gün insan kaynaklarına geçince ve daha iyi bir konuma gelince benden kötü durumda olanları küçük görmeyeyim ve nereden geldiğimi unutmayayım diye bu entrymi asla silmeyeceğim.
yurt dışı tatilini seks turizmi olarak algılayan insan turnusolü olmuştur.
buna ahlaksızlık gözüyle bakan herkes ahlaksızdır. malum, kişi kendinden bilir işi.
buna ahlaksızlık gözüyle bakan herkes ahlaksızdır. malum, kişi kendinden bilir işi.
boşanma davası açtığım gün girdiğim çaylak onay listesinden henüz evliyken çıktım. bu demek oluyor ki ekşi sözlük onay hızı 1 adalet sistemi hızı 0. bu da ilk “entry” m oldu.
so wake me up when it's all over
dertleşmek bahane, tanışmak şahaneden öte bir durum olduğunu sanmıyorum. kim, kimin derdini umursar gerçekten herkes fırsat peşinde.
kulübünün zor durumda kaldığı bu kötü dönemde bile türk futbolunun imajını düşünen gerçek bir anadolu sevdalısı.