arkadaşlar bu müjde acaba akp'nin gideceğinin bir işareti olabilir mi?
Sık geçen başlıklar
bajingo 21
ekşi profiliinsanlarin isim vermemesi çok normal. fetöcü ilan edilip içeri atılabilirsiniz
giden 253 bin vatandaşımızın yerine de nur topu gibi 466bin ırak, afgan ve türevi mülteciler dolmuştur. hey maşşallah.
finans sektöründen bildiriyorum...
eylül sonu ekim başı gibi esas fırtına geliyor. kasım ayında da zirveye çıkacak. daha hiç bir şey görmedik...
winter bu sefer çok sağlam geliyor
eylül sonu ekim başı gibi esas fırtına geliyor. kasım ayında da zirveye çıkacak. daha hiç bir şey görmedik...
winter bu sefer çok sağlam geliyor
yukarda biri 2 ayda silah tutmayı öğretirsiniz ama harp sırasında psikolojik eğitimi veremezsiniz yazmış hahahahahaha. ya sen askerde tarladan çakıl taşı topluyosun amk ne psikolojik harp eğitimi ?
çıkarken alıyorsunuz. tabi çıkabilirseniz ...
dudullu organize sanayi
her türlü işkembeci
öğrenci işleri
dudullu organize sanayi
her türlü işkembeci
öğrenci işleri
işe metrobüs yerine vapurla gittim.
hayatımda bu kadar manipüle edilen bir piyasa görmedim.
fitch not düşürür, s&p görünüm indirir : dolar düşüyor borsa coşuyor.
resmen komedi. keynes, adam smith falan görse mesleği bırakıp midye dolma satarlar.
fitch not düşürür, s&p görünüm indirir : dolar düşüyor borsa coşuyor.
resmen komedi. keynes, adam smith falan görse mesleği bırakıp midye dolma satarlar.
dün akşam halı saha maçındaydık. 9 da bitti. maç çıkışı birahaneye gidip 2 bira çakıp laflayalım dedik. hep gittiğimiz yerler doluydu başka bi yere oturduk resmen son masaya. devre arasıymış yüzler asık. bi baktım maç başladı 0-3 yazıyor. dedim bu ne ?! ne zaman 3 gol yedi.
neyse baktık maç güzel. 2 galatasaraylı sohbeti bıraktık maça kitlendik. sonra efsane bir gol, ardından penaltı... beşiktaşlılarla beraber tezahürat yaparken bulduk kendimizi. 3.gol geldi ortalık yıkıldı. tanımadığım adamlarla sarmaş dolaş sevindik. boğazımız patlayana kadar bağırdık.
harikaydı be. son yılların en güzel 45 dakikasıydı. bi galatasaraylı olarak gurur duydum. o kadar dolmuşuz ki... arada böyle bir nefes verdi bize beşiktaş. teşekkürler hepsine. uefa kupası zamanlarına döndüm yine. bi 45 dakika gündemden sıyrılıp kafayı boşalttım, sevindim...
eve gelince yabancı bir kanalın özetlerine baktım. gece yastığa başımı koyunca uyumadan önce aklımda tek bir cümle yankılanıyordu:
what a comeback !
neyse baktık maç güzel. 2 galatasaraylı sohbeti bıraktık maça kitlendik. sonra efsane bir gol, ardından penaltı... beşiktaşlılarla beraber tezahürat yaparken bulduk kendimizi. 3.gol geldi ortalık yıkıldı. tanımadığım adamlarla sarmaş dolaş sevindik. boğazımız patlayana kadar bağırdık.
harikaydı be. son yılların en güzel 45 dakikasıydı. bi galatasaraylı olarak gurur duydum. o kadar dolmuşuz ki... arada böyle bir nefes verdi bize beşiktaş. teşekkürler hepsine. uefa kupası zamanlarına döndüm yine. bi 45 dakika gündemden sıyrılıp kafayı boşalttım, sevindim...
eve gelince yabancı bir kanalın özetlerine baktım. gece yastığa başımı koyunca uyumadan önce aklımda tek bir cümle yankılanıyordu:
what a comeback !
(bkz: maaş)
"bunlara çok daha sert müdahale etmeleri gerekirdi. gerekirse biz yardımcı oluruz" diye devam etti herhalde.
almanlar tatil edince biz de tatil edilmiş olmuyor muyuz ?
sözünün eriymiş. müslüman yeniyıl kutlamaz diyordu kutlamadı.
yerli otomobil 500t'ye binecek heralde.
adam nasıl bir sapıksa koordinatlarını fbi vermiş. lanet olası federaller almış aklını.
(bkz: göz hastanesi virali)
toplanın size %100 etkili olan yöntemimi açıklıyorum. yıllarca akp'lilerle tartıştım ancak anladım ki laf anlatmanın, anlatsan da karşıdakinin anlamasının imkanı yok ben de taktik değiştirdim. buyrun;
dün taksiye bindim. taksinin arkasındaki osmanlı tuğrasından ve radyodaki açık ahaber radyo kanalından anında çakozladım ki şoför gerçek bir uzun adam sevdalısı. dikiz aynasından şöyle bir tipime baktı takım elbiseli sarışın bi adam. hemen kafasında çaktı cehape zihniyetini tabi. neyse yolculuk başladı. tabi ki de muhabbet hemen seçimlere geldi. hah dedim şimdi sıçtık. ama bu sefer ben atik davrandım ve "allahıma bin şükür tekrar tek başımıza iktidar olduk !" dedim. şoför şaşkınlığından el frenini çekecekti nerdeyse.
"abi sen de mi ak partiye verdin ya" dedi. "heralde başka kime verecektik. hamdolsun bu sefer istediğimiz aldık" dedim.
"hay yaşa abim be !" dedi. "bu millet teröristlere, israil, ermeni döllerine kalmadı" dedi.
"vallahi ben 2002'den beri ak partiye veriyorum oyumu. çok şükür ayda 100-150bin lira kazanıyorum sayelerinde allah reyisten razı olsun" dedim. herif bi dumur oldu. "3 tane arabam 4 tane evim var çocuklarım da yurtdışında okuyor keyfimiz yerinde çok şükür" dedim.
"abim sen ne iş yapıyorsun ayıptır sorması" dedi. "ayakkabı imalat fabrikam var benim antepte" dedim.
"eskiden sigortalı işçi maliyeti yüzünden ayda 50bin zor kazanıyordum şimdi türk işçileri çıkarttım hepsini suriyeli aldım fabrikaya ne sigorta ne bişey ayda 300 liraya çalışıyor adam biz de kazancımıza bakıyoruz elhamdülillah" diye devam ettim. adamın surat düştü. "ak parti başımızda olduğu sürece kazancımız hep bol oluyo allah razı olsun onlardan" diye sıralıyorum.
"sen ne kadar kazanıyorsun var mı ev/araba çocuk fln" diye sordum. "abi biz kiradayız, 2 çocuk var. allah bağışlasın" dedi. "yollasana ya çocukları yurtdışına güzelce okusunlar ingilizce öğrensinler" dedim. "abi biz devlet okulunda zor okutuyoruz ne yurtdışısı" dedi.
"öyle deme her türlü imkanınız var şükür etmesini bilmek lazım" diye devam ettim. herifte yine ses yok.
"keşke 400 milletvekili alsaydı ak parti, hanımın doğum günü geliyor bmw istiyor ama benim de fabrikayı büyütmem lazım...daha çok para lazım yani ehehehe" şeklinde sallıyorum. çıt yok. "bizim çocuklar alıştı her 6 ayda bir yeni telefon istiyorlar 3bin 3bin az para değil...ama yolluyoruz bi şekilde" aklıma ne geldiyse sıkıyorum. bi ara kendim bile inandım amk.
neyse ineceğim yere geldim. arabadan inerken adamın bana bir bakışı vardı ki ... bir daha ak partiye oy atacağını sanmam.
dün taksiye bindim. taksinin arkasındaki osmanlı tuğrasından ve radyodaki açık ahaber radyo kanalından anında çakozladım ki şoför gerçek bir uzun adam sevdalısı. dikiz aynasından şöyle bir tipime baktı takım elbiseli sarışın bi adam. hemen kafasında çaktı cehape zihniyetini tabi. neyse yolculuk başladı. tabi ki de muhabbet hemen seçimlere geldi. hah dedim şimdi sıçtık. ama bu sefer ben atik davrandım ve "allahıma bin şükür tekrar tek başımıza iktidar olduk !" dedim. şoför şaşkınlığından el frenini çekecekti nerdeyse.
"abi sen de mi ak partiye verdin ya" dedi. "heralde başka kime verecektik. hamdolsun bu sefer istediğimiz aldık" dedim.
"hay yaşa abim be !" dedi. "bu millet teröristlere, israil, ermeni döllerine kalmadı" dedi.
"vallahi ben 2002'den beri ak partiye veriyorum oyumu. çok şükür ayda 100-150bin lira kazanıyorum sayelerinde allah reyisten razı olsun" dedim. herif bi dumur oldu. "3 tane arabam 4 tane evim var çocuklarım da yurtdışında okuyor keyfimiz yerinde çok şükür" dedim.
"abim sen ne iş yapıyorsun ayıptır sorması" dedi. "ayakkabı imalat fabrikam var benim antepte" dedim.
"eskiden sigortalı işçi maliyeti yüzünden ayda 50bin zor kazanıyordum şimdi türk işçileri çıkarttım hepsini suriyeli aldım fabrikaya ne sigorta ne bişey ayda 300 liraya çalışıyor adam biz de kazancımıza bakıyoruz elhamdülillah" diye devam ettim. adamın surat düştü. "ak parti başımızda olduğu sürece kazancımız hep bol oluyo allah razı olsun onlardan" diye sıralıyorum.
"sen ne kadar kazanıyorsun var mı ev/araba çocuk fln" diye sordum. "abi biz kiradayız, 2 çocuk var. allah bağışlasın" dedi. "yollasana ya çocukları yurtdışına güzelce okusunlar ingilizce öğrensinler" dedim. "abi biz devlet okulunda zor okutuyoruz ne yurtdışısı" dedi.
"öyle deme her türlü imkanınız var şükür etmesini bilmek lazım" diye devam ettim. herifte yine ses yok.
"keşke 400 milletvekili alsaydı ak parti, hanımın doğum günü geliyor bmw istiyor ama benim de fabrikayı büyütmem lazım...daha çok para lazım yani ehehehe" şeklinde sallıyorum. çıt yok. "bizim çocuklar alıştı her 6 ayda bir yeni telefon istiyorlar 3bin 3bin az para değil...ama yolluyoruz bi şekilde" aklıma ne geldiyse sıkıyorum. bi ara kendim bile inandım amk.
neyse ineceğim yere geldim. arabadan inerken adamın bana bir bakışı vardı ki ... bir daha ak partiye oy atacağını sanmam.
%100 gerçek olan tespit.
- rte'nin gitmesi için gereken nedir ?
+akp'nin içinde olmadığı bir hükümet.
- akp'nin içinde olmadığı bir hükümetin kurulmasının tek engeli kimdir ?
+mhp
dağılabilirsiniz. konu kilit.
- rte'nin gitmesi için gereken nedir ?
+akp'nin içinde olmadığı bir hükümet.
- akp'nin içinde olmadığı bir hükümetin kurulmasının tek engeli kimdir ?
+mhp
dağılabilirsiniz. konu kilit.