oğlumun aylardır beklediği avengers endgame sinemaya geldi, günler öncesinden internetten bilet aldık. heyecanla bugünü bekliyor, geceleri uyuyamıyordu. kendileri yaklaşık sekiz yaşında.
sinema saati gelince gidip bileti alcaz ama o da ne? yaş sınırı 13. biz biletleri alırken böyle bir sınır yoktu.
gişedeki çalışanlar haklı olarak, "alamayiz" dediler. üzüldü, boynunu büktü. gözünden bir iki damla yaş süzüldü. ben kuralın böyle olduğunu anlatırken tesadüfen sinemanın müdürü geldi.
"geç izle ama kimseye söyleme, aramızda sır olsun. fakat bir daha almam" dedi.
izledik. mutlu mesut sinemadan çıktı. şu an yüzündeki gülümseme her şeye değer.
müdüre teşekkürleri borç bilirim.
26.04.2019 · 45. sıra
sanat tarihi okudukta ne oldu
25.04.2019 19:31