10 yıl belediye başkanlığı yapan imamoğlu'nun bir tek falsosunu bulamamış, sonunda paraları kandile gönderiyor diye palavra sıkmak zorunda kalmış demokrasi zararlısı.
bu millet bunu hak etmiyor.
Sık geçen başlıklar
cimbi 44
ekşi profilitoplum gelir duzeyinde en dipte bulustukca dünya gorusunde, yaşam tarzında, kulturde, her bokta dibe vurdu.
benim anladığım şudur: kimse kendi işini kıyıda köşede halletmiyor.
ölen de, tepki koyan da, tepki koyanın tepkisine tepki gösteren de dikkat çekme peşinde.
ölen de, tepki koyan da, tepki koyanın tepkisine tepki gösteren de dikkat çekme peşinde.
gotu boklu köylünün ürününü organik diye 10 misli fiyata satın alan dingiller alistirdi bunları bu arsizliga.
yumurtanın tanesi 20 kuruş iken bu çakal köylüler marketlerin almadığı boklu yumurtalari üreticiden 5-10 kuruşa toplayıp pazarlarda 2 tl'ye satıyordu taa 5-6 sene önce.
nerede cer çöp, kurtlu bozuk ürün var, bu organikle kafayı bozmuş embesillere iteleye iteleye zengin oldular amk.
doğru düzgün meyve sebze yemek istiyorsan ihraç pazarı icin üreten çiftçi bulacaksın, yoksa deccal kılıklı yamyamlar seni bir güzel domaltir.
yumurtanın tanesi 20 kuruş iken bu çakal köylüler marketlerin almadığı boklu yumurtalari üreticiden 5-10 kuruşa toplayıp pazarlarda 2 tl'ye satıyordu taa 5-6 sene önce.
nerede cer çöp, kurtlu bozuk ürün var, bu organikle kafayı bozmuş embesillere iteleye iteleye zengin oldular amk.
doğru düzgün meyve sebze yemek istiyorsan ihraç pazarı icin üreten çiftçi bulacaksın, yoksa deccal kılıklı yamyamlar seni bir güzel domaltir.
sozluk denen copluk olmasa 1000 yil gecse bile haberim olmayacak luzumsuz insanlardan, "toplumun ahlakini bozüyür" diye feveran eden yitik bir troll yüzünden haberim oluyor.
bu aktroller toplum ahlakını bozuyür.
bu aktroller toplum ahlakını bozuyür.
zebbani kilikli tipler her yeri sardi bu yaz.
bir mugla - antalya koylusu iki bu sonradan gormeler, plajda 100 metreden secilebiliyorlar. medeniyetten zerre nasiplenmemis halleriyle, buradaki yoksul akrabalarina hava atmak icin 3000 km direksiyon sallayan ayak takimi bircogu.
bunlarin coluk cocuklarinin tek kelime turkce konustugunu da duymadim acikcasi.
parasi pulu kendisinde kalsin, yeter ki gelmesinler.
bir mugla - antalya koylusu iki bu sonradan gormeler, plajda 100 metreden secilebiliyorlar. medeniyetten zerre nasiplenmemis halleriyle, buradaki yoksul akrabalarina hava atmak icin 3000 km direksiyon sallayan ayak takimi bircogu.
bunlarin coluk cocuklarinin tek kelime turkce konustugunu da duymadim acikcasi.
parasi pulu kendisinde kalsin, yeter ki gelmesinler.
30 vekili boktan ittifak sistemi yuzunden akp'ye kaptirmaktansa, ittifak bunyesinde tutmak cok daha akilci bir yaklasim.
embesilligin luzumu yok. millet ittifaki 300'u gecmek zorunda.
yesil sol ile birlikte 400'u bulursa gorun o zaman senligi.
embesilligin luzumu yok. millet ittifaki 300'u gecmek zorunda.
yesil sol ile birlikte 400'u bulursa gorun o zaman senligi.
versin adresini bir damacana bogma raki yollayayim son muhikanim benim. şeker pancari sifatli yigidim.
senden cok tayyup uzulmusttur sikma canini.
senden cok tayyup uzulmusttur sikma canini.
üst edit anadolu insanı oy vermez, dolayısıyla kazanamazlar diyenler.. hanginiz anadoluyu biliyorsunuz amk? kılıçdar anadolu turunda her şehirde sevgi ve saygı ile karşılandı ve anadolu insanı şu an muhalefet adayına oy verebilecek kıvamda.
hadi sktr et anadolu'yu. adayımız belli oldu. şu saatten sonra adayımızla ilgili sarfedilecek her olumsuz söz iktidara yarar.
silivri soğuk ehehühe'den başka iktidar ike ilgili olumsuz düşünce belirtmekten korktuğun bir kabustan çıkmak istemiyor musun? başkanlık senin partine geçsin, sonra istediğin muhalefeti yap, istersen gezi parkını mesken edin be ahmak herif.
* * *
20 yılda ülkenin üzerinden silindir gibi geçen yapı tarafından silkilmeye doyamamıştır.
gerekirse bir 20 yıl daha silkilir, yeter ki kazanacak aday adı altında o minik beynindeki ideolojiye en yakın isim aday olsun.
bu ülkeden cacık bile olamayacağının kanıtıdır bunlar.
not: gönlümdeki aday kılıçdaroğlu, ancak bu sefil tiplerin çoluk çocuğu da gün yüzü göremesin diye oyumu agh bardi'ye vereceğim.
hadi sktr et anadolu'yu. adayımız belli oldu. şu saatten sonra adayımızla ilgili sarfedilecek her olumsuz söz iktidara yarar.
silivri soğuk ehehühe'den başka iktidar ike ilgili olumsuz düşünce belirtmekten korktuğun bir kabustan çıkmak istemiyor musun? başkanlık senin partine geçsin, sonra istediğin muhalefeti yap, istersen gezi parkını mesken edin be ahmak herif.
* * *
20 yılda ülkenin üzerinden silindir gibi geçen yapı tarafından silkilmeye doyamamıştır.
gerekirse bir 20 yıl daha silkilir, yeter ki kazanacak aday adı altında o minik beynindeki ideolojiye en yakın isim aday olsun.
bu ülkeden cacık bile olamayacağının kanıtıdır bunlar.
not: gönlümdeki aday kılıçdaroğlu, ancak bu sefil tiplerin çoluk çocuğu da gün yüzü göremesin diye oyumu agh bardi'ye vereceğim.
hayatimda bu kadar kofti bir parti daha gormedim. bir tane bile akli basinda insan olmaz mi yahu koca siyasi partide?
demek ki bunlarin hesabi baska. ne iktidar ne muhalefet olma, ne de meclise girme gibi bir dertleri var. bu kadro secime kadar hasbelkader olusturulmus, bir amaca hizmet eden ve gorevi birince dagilacak toplama bir yapi.
secim surecinde muhalefet bloğuna ne kadar zarar verir, secmenin aklini ne kadar karistirabilir, akp-mhp ortakliginin yarattigi yikimin ne kadarini chp'ye iteleyebilirsek o kadar kardir diye dusunuyorlar herhalde.
demek ki bunlarin hesabi baska. ne iktidar ne muhalefet olma, ne de meclise girme gibi bir dertleri var. bu kadro secime kadar hasbelkader olusturulmus, bir amaca hizmet eden ve gorevi birince dagilacak toplama bir yapi.
secim surecinde muhalefet bloğuna ne kadar zarar verir, secmenin aklini ne kadar karistirabilir, akp-mhp ortakliginin yarattigi yikimin ne kadarini chp'ye iteleyebilirsek o kadar kardir diye dusunuyorlar herhalde.
icmeyiverin birader.
aday begenmezsiniz, filanca olursa oy vermem dersiniz. demek ki cok da sikayetci degilsiniz.
sutu de sulandirarak icin. sut tozu kullanin. iyerduvan'in guclu turkiyesi sut icmeyerek gucunden bir sey kaybetmez.
aday begenmezsiniz, filanca olursa oy vermem dersiniz. demek ki cok da sikayetci degilsiniz.
sutu de sulandirarak icin. sut tozu kullanin. iyerduvan'in guclu turkiyesi sut icmeyerek gucunden bir sey kaybetmez.
örtülü ödenek varken 40 bin tl artışı ne yapsın?
suriye kokenli turk vatandaslarina ozel firsatlar sunulacaktir.
dobralık, özellikle nobran karadenizli kızların hadsizliklerine uydurdukları bir kılıftır.
bu tipler hiç çekilmez.
bu tipler hiç çekilmez.
avrupa'dan çöp ithal edip adana'nın bereketli tarım arazilerine döken akıl, nükleer atıklara neler yapmaz.
ulan götünuzde don, cebinizde eti geçtim, mevsim meyvesi alacak paranız yok, hala o kuş beyninizle kafatasçılık oynuyorsunuz.
ağzından ezan bayrak vatan laflarını düşürmeyenler, bugün türkiye'yi narko-devlete cevirdi, bir organ kaçakçılıgına bulaşmadıkları kaldı.
onlar müslümansa ben değilim, onlar türkse ben degilim, onlar insansa ben insan değilim amk. bir bitin artık. bitin ki şu topraklara huzur ve bereket gelsin.
ağzından ezan bayrak vatan laflarını düşürmeyenler, bugün türkiye'yi narko-devlete cevirdi, bir organ kaçakçılıgına bulaşmadıkları kaldı.
onlar müslümansa ben değilim, onlar türkse ben degilim, onlar insansa ben insan değilim amk. bir bitin artık. bitin ki şu topraklara huzur ve bereket gelsin.
yahu bu "can dündar devlet sırlarını ortaya çıkardı" denilen mevzu, can dündar'ın haberinden tam 6 ay önce hollanda parlamentosunda görüşülmüştü.
kaynak
ya bu insanlar nasıl dünyadan bu kadar bihaber, mantık muhakeme yürütmekten aciz olurlar cidden anlamıyorum.
ulan bu nasıl devlet sırrı ki, bütün dünyanın dilinde, parlamentolarında gündem maddesi oluyor?
rus uçağı düşürüdükten sonra, putin uydu görüntüleri ile destekleyerek, ışid ile yapılan petrol ticaretini ortaya koyuyordu.
ne biçim sır olm bunlar? sır kelimesinin anlamını yanlış mı biliyorum yoksa?
kaynak
ya bu insanlar nasıl dünyadan bu kadar bihaber, mantık muhakeme yürütmekten aciz olurlar cidden anlamıyorum.
ulan bu nasıl devlet sırrı ki, bütün dünyanın dilinde, parlamentolarında gündem maddesi oluyor?
rus uçağı düşürüdükten sonra, putin uydu görüntüleri ile destekleyerek, ışid ile yapılan petrol ticaretini ortaya koyuyordu.
ne biçim sır olm bunlar? sır kelimesinin anlamını yanlış mı biliyorum yoksa?
tanımıyorumdan kastı oturup çay içmişliğimiz yoktur herhalde.
suikast yapılan tiplerle önceden tanışıp arkadaş olmak gibi bir zorunluluk yok sanırım.
suikast yapılan tiplerle önceden tanışıp arkadaş olmak gibi bir zorunluluk yok sanırım.