Sık geçen başlıklar

dobrayım ayağına insanların kalbini kırmak 4

ekşi'de gör
dobralıkla patavatsızlık çok yakın fakat çok farklı şeyler. kendini dobra diye tanımlayıp olur olmadık yerde her ağzına geleni söyleyen dobra değil patavatsızdır benim gözümde. patavatsız insan da iticidir. insanlar bu iticilikten tiksindikleri için uzak dururlar bunlar da zekalarıyla milletin hakkından geliyorlar ondan kimse yanaşamıyor sanır.
dobralık, özellikle nobran karadenizli kızların hadsizliklerine uydurdukları bir kılıftır.

bu tipler hiç çekilmez.
karanlığın sol eli kitabında ursula k. le guin şöyle söylüyor:

"dürüstlükten daha küstah olan ne vardır?"

gerçekleri acımasızca söylemek zorunda değiliz.

özellikle bu dobralığıyla övünenler iyi okusunlar: #135605299
son yılların yeni trendi.

dobrayım, açık sözlüyüm ayağına insanların kalbini kırmak moda olmuş durumda.

özellikle kendinden zayıf ve güçsüz insanlara karşı uygulanan bir çeşit güç gösterisidir bu.

açıksözlü olmak ile patavatsız ve küstah olmak arasındaki farkı dahi idrak edemeyen insanlardır bunlar.