dün arkadaştan aldığım duyuma göre gerçekten hugo'da küfreden çocuk videosu bulunmuş.
Sık geçen başlıklar
ostrava 17
ekşi profiligri ve yeşil görüyorum, renk körü de değilim
ihale ile 500 bin milyar liraya yaptırılmış gibi duruyor.
üzerinde çok emek var. elinize belinize sağlık.
üzerinde çok emek var. elinize belinize sağlık.
5 lira, 10 lira, 20 lira otopark paraları adebayorun maaşına yetmemesinden kaynaklı olabilir. bence en az 50tl olmalı otopark ücreti, böylece arda turan falan daha rahat yaşayabilir.
toplu taşımayı özel şirkete verirsen kapatır da atar da satar da.
böyle kolaysa herkes yönetir zaten istanbulu aq
böyle kolaysa herkes yönetir zaten istanbulu aq
" ne kadar da çok acıyorum keskin pençeleri olmadığı için kendini iyi sanan zayıflara. "
(bkz: nietzsche)
(bkz: nietzsche)
(bkz: liverpool fc)
not: atiba
(bkz: stockholm sendromu)
---------------------------
edith: bu kadar beğenilmesine en çok üzüldüğüm entrym bu oldu galiba. ama nabıyım abi gerçekten bi liverpool sempatisi var bende, o makus geceden beri.
not: atiba
(bkz: stockholm sendromu)
---------------------------
edith: bu kadar beğenilmesine en çok üzüldüğüm entrym bu oldu galiba. ama nabıyım abi gerçekten bi liverpool sempatisi var bende, o makus geceden beri.
tayfur teknik sebeple davet etmedik diye açıklama yapmıştı dün. sanırım takımın taktiği değişti dün akşamdan bugüne.
bok gibi bir memlekette yaşıyoruz lan.
not: atiba
bok gibi bir memlekette yaşıyoruz lan.
not: atiba
metroda yer verirken yanlışlıkla kucağına oturmuştur, keanu abimiz yapmaz aksini.
ramazan bitse de otuzbirlerine devam edip rahatlasa şu pezevenkler.
edit: amerikadan gelen bilgiye göre 31 çekmek yerine birbirini sikmeyi tercih ediyorlarmış.
edit: amerikadan gelen bilgiye göre 31 çekmek yerine birbirini sikmeyi tercih ediyorlarmış.
(bkz: milyonluk eşekler)
çünkü siyasal islam bunu gerektirir.
vay anasını beşiktaşla niye muhatap olalım onlar ezik diyerek 50 paragraf yazı yazmış adam.
bir insan ne hakla bu başlığın içeriğini sildirebilir ki? hakime osurarak uyuyanın kendisi olduğunu nasıl kanıtladı acaba ilgili kişi?
celal şengör ya da ilber hocamızın dediği gibi, ülkenin elit bir kısmı olmalı ve halkı bu elit kısım geliştirmeli, yol göstermeli.
ben elit olmadığımı kabul ediyorum zaten, işçi emeklisi bir adamın oğluyum. ama bu cahil insanlara elit sınıfın kötü olmadığını, dünyayı takip eden camiaların ülkenin gelişimi için önemli öneriler, çalışmalar yapması gerektiğini nasıl anlatacaksınız ki?
bu filme gülen insanların, benim fikirlerime katılmayacağına adım gibi eminim. neticede cahilliğe övgü bizim ülkemizde en kârlı ikinci iş. birincisi din tüccarlığı.
ben elit olmadığımı kabul ediyorum zaten, işçi emeklisi bir adamın oğluyum. ama bu cahil insanlara elit sınıfın kötü olmadığını, dünyayı takip eden camiaların ülkenin gelişimi için önemli öneriler, çalışmalar yapması gerektiğini nasıl anlatacaksınız ki?
bu filme gülen insanların, benim fikirlerime katılmayacağına adım gibi eminim. neticede cahilliğe övgü bizim ülkemizde en kârlı ikinci iş. birincisi din tüccarlığı.
(bkz: entry nick uyumu)
(bkz: jenerik marka)