Sık geçen başlıklar

yazarların sempati duyduğu yabancı futbol klüpleri 2

ekşi'de gör
avrupa futbolunu pek takip etmezken, küçükken o efsane finalden beridir liverpool'u tutarım. hiç şampiyon olamasa da her sezon bir umuttur bizi yaşatan efendim.
(bkz: liverpool fc)

not: atiba

(bkz: stockholm sendromu)

---------------------------

edith: bu kadar beğenilmesine en çok üzüldüğüm entrym bu oldu galiba. ama nabıyım abi gerçekten bi liverpool sempatisi var bende, o makus geceden beri.