Sık geçen başlıklar

ispark'ın 18 milyon tl zarar etmesi 1

ekşi'de gör
5 lira, 10 lira, 20 lira otopark paraları adebayorun maaşına yetmemesinden kaynaklı olabilir. bence en az 50tl olmalı otopark ücreti, böylece arda turan falan daha rahat yaşayabilir.