celal şengör ya da ilber hocamızın dediği gibi, ülkenin elit bir kısmı olmalı ve halkı bu elit kısım geliştirmeli, yol göstermeli.
ben elit olmadığımı kabul ediyorum zaten, işçi emeklisi bir adamın oğluyum. ama bu cahil insanlara elit sınıfın kötü olmadığını, dünyayı takip eden camiaların ülkenin gelişimi için önemli öneriler, çalışmalar yapması gerektiğini nasıl anlatacaksınız ki?
bu filme gülen insanların, benim fikirlerime katılmayacağına adım gibi eminim. neticede cahilliğe övgü bizim ülkemizde en kârlı ikinci iş. birincisi din tüccarlığı.
19.02.2017 · 12. sıra
ostrava
18.02.2017 00:50