yıllardır değişmedi benim için; barış manço - dönence
Sık geçen başlıklar
antibakteriyelsivisabun 13
ekşi profilizamanı geri alıyor heralde..
-- spoiler ---
+ çikolatayı yemeden yaksaydınız keşke serpil hanım. tavayı da koruma altına almışsınız, bu vatan için bir tavayı feda edemediniz mi?asdfgsf
- o gofretleri sevgili köpeğim sol yedi. her sabah tuvalet ihtiyacına çıkıyor, gofretleri merak eden arkadaşları da kahvaltıya bekliyor.
+ ömür hanım koşun zavallı köpeğe 3 gofret yedirmiş @omurgedik
-- spoiler ---
+ çikolatayı yemeden yaksaydınız keşke serpil hanım. tavayı da koruma altına almışsınız, bu vatan için bir tavayı feda edemediniz mi?asdfgsf
- o gofretleri sevgili köpeğim sol yedi. her sabah tuvalet ihtiyacına çıkıyor, gofretleri merak eden arkadaşları da kahvaltıya bekliyor.
+ ömür hanım koşun zavallı köpeğe 3 gofret yedirmiş @omurgedik
-- spoiler ---
evlenirken ''ne önemi var hayatım,senin gözlerine bakıp ruhumu doyursam yeter'' diyen kocasının,boşandıktan sonra ''dünya; karnıyarık, pilav, cacığın yüzü suyu hürmetine dönüyormuş abi'' dediği kulağına gelmiş kadındır..
(bkz: bir arkadaşım)
(bkz: bir arkadaşım)
yılar yıllar önce.. 18 yaşında yaz tatilinde bir fabrikada çalışıyorum.. şartlar çok ağır,öğlen tıka basa yememize rağmen akşamüstü 3'te ziller çalıyor midemizde.. hele mesai adı altında uzayan işkence saatleri hesapta bile yok..
ben daha çekingenim daha kurallara uyar cinsten,bir perihan'ımız var evlere şenlik; hakkını arar, ağır işe basar küfrü keyfi yerinde oldu mu cengiz kurtoğlu'ndan patlatıverir..
ölüyoruz yine bir gün açlıktan beraber koptuk mutfağa.. biliyorum öğlen sulu yemek vardı yoksa; kızartma,kadınbudu köfte,dolma falan defalarca ekmek arası denenmiş onaylanmış tarafımızdan..
o gün bir çırpıda ''ekmek arası soğuk kuru fasulye'' yaptı perihan bize yarımşar ekmek..
neredeyse 20 yıl geçti, ben ömrümde o günkü lezzete yaklaşan bir şey yemedim..
ben daha çekingenim daha kurallara uyar cinsten,bir perihan'ımız var evlere şenlik; hakkını arar, ağır işe basar küfrü keyfi yerinde oldu mu cengiz kurtoğlu'ndan patlatıverir..
ölüyoruz yine bir gün açlıktan beraber koptuk mutfağa.. biliyorum öğlen sulu yemek vardı yoksa; kızartma,kadınbudu köfte,dolma falan defalarca ekmek arası denenmiş onaylanmış tarafımızdan..
o gün bir çırpıda ''ekmek arası soğuk kuru fasulye'' yaptı perihan bize yarımşar ekmek..
neredeyse 20 yıl geçti, ben ömrümde o günkü lezzete yaklaşan bir şey yemedim..
kendini seçemiyorsun..
bırakıp kaçamıyorsun..
yazmadığın bir hikayede,
uzun ya da kısa vadede,
az biraz keşfediyorsun..
öteki olabilmeyi,
yerine koyabilmeyi,
geride durabilmeyi öğreniyorsun..
bırakıp kaçamıyorsun..
yazmadığın bir hikayede,
uzun ya da kısa vadede,
az biraz keşfediyorsun..
öteki olabilmeyi,
yerine koyabilmeyi,
geride durabilmeyi öğreniyorsun..
yorucu bile olsa yolculuğun kendisini de tatilden sayan; değişik yerleşkelerden geçme,küçük esnaf lokantalarında muhteşem lezzetler deneme,arada durup manzaranın tadını çıkarma,fotoğraflar çekip anı biriktirme derdinde olan ''keko'' değil zevk insanıdır.. sonuç odaklı öküzlerin anlamamasını da dert edeceğini sanmıyorum..
hocam ellerinizden öperim.. karınız sağlık ocağındaki hademeyle kaçtığı günün ertesi; kıvırıp, hiç olmamış gibi yapmadan ve sınıftaki fısıldaşmalara aldırmadan acı acı gülümseyip, ''hayat'' demiştiniz, ''biz de devam edeceğiz,dün nerede kalmıştık''..
suriye'li sığınmacılardan, kalan son kafile de bugün ülkesine döndü..
annemleyim.. ama babamsız ilk yılbaşımız.. yalnız sayılırız.
kızlar-erkekler konsepti yoksa sorun olmayacak durumdur..
(bkz: ablan kararsız bebeğim)
(bkz: ablan kararsız bebeğim)
(bkz: orospuluğun sonu sofuluktur)
aynı zamanda,af buyrun da siz nerenizle yiyorsunuz diye sorup parmağında kalan kıyma zerresini yalayıp temzileyerek, ayranından bir yudum alan insandır. (bkz: sikimsonik başlıklar)