Sık geçen başlıklar

uzun mesafeye arabayla giden keko 1

ekşi'de gör
yorucu bile olsa yolculuğun kendisini de tatilden sayan; değişik yerleşkelerden geçme,küçük esnaf lokantalarında muhteşem lezzetler deneme,arada durup manzaranın tadını çıkarma,fotoğraflar çekip anı biriktirme derdinde olan ''keko'' değil zevk insanıdır.. sonuç odaklı öküzlerin anlamamasını da dert edeceğini sanmıyorum..