rte’nin yenikapı mitingine “buraya milli bir şuur için geldim” diyerek “4-5 parçalı ittifaklar sorun yaratır” diyip millet ittifakına giydirme, ak partiye güzellemeler yapıyor.
yanlış duymadınız: koalisyon sayesinde başbakanlık yapmış bir kimse olarak millet ittifakına giydiriyor...
meral akşener sorusunu da dinlemeden kaçtı...
Sık geçen başlıklar
amyreri ramazan 21
ekşi profili“kadının cahil olduğunu sevişmeden evvel yapılan sohbetle anlarsın. kadının cahil olduğundan şikayetçiysen de sevişme isteğin oluşmaz. fakat tüm bunlara rağmen sen hala o kadınla sevişmeyi kovalıyorsan; kusura bakma kardeşim ama sen bir abazasın”
(bkz: liseye girişi sınavı sınavı)
gaza gelen sevgili kardeşlerim bir kasap çocuğu olarak size sesleniyorum: kasaplar eti ucuza alamayıp, ucuza satamadıktan sonra o ülkede et ucuzlamış değildir...
hepsi, seçmenin havasını almak için yapılan goygoydur ve uzun sürmeyecektir.
at fava bekle...
hepsi, seçmenin havasını almak için yapılan goygoydur ve uzun sürmeyecektir.
at fava bekle...
“borçlu belediye bırakmıyorum. tüm yeşil alanlarının anasının sikildiği, her yerden iğrenç betonların fışkırdığı yarrak gibi bir şehir bırakıyorum” demiştir.
(bkz: ahahahahahha)
bülent hanım büyük bir değer. kendisi keşke hacı arif bey'in bakmıyor çeşm-i siyah şarkısının gazel kısmını hemen oracıkta seslendirseydi de "kurtar allaaaah" bölümünde tüm hindistan müslüman olsaydı.
cihat böyle olur işte arkadaşlar!..
bülent hanım büyük bir değer. kendisi keşke hacı arif bey'in bakmıyor çeşm-i siyah şarkısının gazel kısmını hemen oracıkta seslendirseydi de "kurtar allaaaah" bölümünde tüm hindistan müslüman olsaydı.
cihat böyle olur işte arkadaşlar!..
(bkz: sana ne?)
evlendikten sonra 180 derece sapıtan, mal mülk düşkünü olan, etrafındaki insanların gazına gelen tipleri görmeyenlerin "ama bir ömür aaaşk" diye savunduğu kadındır.
tabii tabii bir ömür aşk.
tabii tabii bir ömür aşk.
(bkz: ayrıl o zaman amına koyim)
bir üniversite, bir ilim irfan yuvası, özge ulusoy'u söyleşiye davet etmiş.
söyleyeceklerim bu kadar...
söyleyeceklerim bu kadar...
(bkz: tapu)
izmir iğrenç bir yerdir.
laiklik adı altında her türlü ahlaksızlık yapılır. dini inancı olan insanlar barınamaz, sürekli dışlanır. izmir'de gece belli bir saatten sonra ateistler dinci avına çıkar. bu memlekette ümmetten eser yoktur, maalesef olamaz da.
o yüzden herkes oturmalı oturduğu yerde. hele kordonda neler neler oluyor...
kimse istanbul'dan göçüp izmir'e gitmeyi düşünmesin.
sakın gel. gitmeyin izmir'e... insanı dinden çıkartır. yaşasın esenler, bağcılar...
laiklik adı altında her türlü ahlaksızlık yapılır. dini inancı olan insanlar barınamaz, sürekli dışlanır. izmir'de gece belli bir saatten sonra ateistler dinci avına çıkar. bu memlekette ümmetten eser yoktur, maalesef olamaz da.
o yüzden herkes oturmalı oturduğu yerde. hele kordonda neler neler oluyor...
kimse istanbul'dan göçüp izmir'e gitmeyi düşünmesin.
sakın gel. gitmeyin izmir'e... insanı dinden çıkartır. yaşasın esenler, bağcılar...
bir zavallıdır.
(bkz: kişinin yaşlandığını anladığı anlar)
çok değil, 2002 dünya kupası dönemindeki futbolcuların hepsi "kocaman adamlar" olarak geliyordu bana.
şimdi takımın nerede hepsi benden küçük.
çok değil, 2002 dünya kupası dönemindeki futbolcuların hepsi "kocaman adamlar" olarak geliyordu bana.
şimdi takımın nerede hepsi benden küçük.
son üç yılda yaşadığım en büyük mutluluğu bugün yaşadım: kredi borcum bitti.
hayatta en mutlu olduğum anı kredi borcumun bitmesi olarak adlandırmama vesile olan tüm dünya insanlarının amına koyayım.
hayatta en mutlu olduğum anı kredi borcumun bitmesi olarak adlandırmama vesile olan tüm dünya insanlarının amına koyayım.
ertesi gün hapı hiçbir işe yaramıyor. sevişmeden önce içtim; kız arkadaşım yine gebe kaldı.
o yüzden 43 lirayı mecburen vereceğiz. prezervatifi yutmak zor ama olsun. katlanacağız.
o yüzden 43 lirayı mecburen vereceğiz. prezervatifi yutmak zor ama olsun. katlanacağız.
yanlış önerme.
bahsedilen "yüksekte görme" olayı, nadir zamanlarda şampiyon olan takımımızın taraftarlarına karşı edindikleri tavır ile, fenerbahçe ve galatasaray taraftarlarının bir kısmına ait olabilir
+şampiyon biziz!
- tadını çıkartın, zaten zar zor oluyorsunuz. 3. yıldızı alın da görüşelim.
+şampiyon biziz!
-yahu kadıköy'deki o maçı, galatasaray şampiyon olmasın diye size verdik. anca bir 100 sene sonra şampiyon olursunuz siz hehe...
ergenler bilmez...
bahsedilen "yüksekte görme" olayı, nadir zamanlarda şampiyon olan takımımızın taraftarlarına karşı edindikleri tavır ile, fenerbahçe ve galatasaray taraftarlarının bir kısmına ait olabilir
+şampiyon biziz!
- tadını çıkartın, zaten zar zor oluyorsunuz. 3. yıldızı alın da görüşelim.
+şampiyon biziz!
-yahu kadıköy'deki o maçı, galatasaray şampiyon olmasın diye size verdik. anca bir 100 sene sonra şampiyon olursunuz siz hehe...
ergenler bilmez...
para ile alakalı sorunlarımın çözülmesine ramak kaldı..
biter bitmez; gidip bir kız çocuğu evlat edineceğim. annesiz yaşamayaz bir çocuk ama... yetimhanede sahipsiz kalmasından iyidir. ben ki bir kedi için ağlayan ve bu yüzden bazılarının "ılık" diye adlandırabileceği bir insan; gidip bir kızın hayatının sorumluluğunu alacağım.
allah utandırmasın.
biter bitmez; gidip bir kız çocuğu evlat edineceğim. annesiz yaşamayaz bir çocuk ama... yetimhanede sahipsiz kalmasından iyidir. ben ki bir kedi için ağlayan ve bu yüzden bazılarının "ılık" diye adlandırabileceği bir insan; gidip bir kızın hayatının sorumluluğunu alacağım.
allah utandırmasın.
dizi olanı ile ilgili yazılanların acilen "anne dizisi" isimli bir başlığa taşınması gereken.
bir gün annesini özleyen gurbetteki bir öğrencinin, annesini kaybetmiş bir evladın, annesini hiç görmemiş bir çocuğun içini dökmek isteyerekten yazdıklarının uyarlama bir dizi yüzünden güme gitmesini istemiyorum şahsen.
bir gün annesini özleyen gurbetteki bir öğrencinin, annesini kaybetmiş bir evladın, annesini hiç görmemiş bir çocuğun içini dökmek isteyerekten yazdıklarının uyarlama bir dizi yüzünden güme gitmesini istemiyorum şahsen.