yanlış önerme.
bahsedilen "yüksekte görme" olayı, nadir zamanlarda şampiyon olan takımımızın taraftarlarına karşı edindikleri tavır ile, fenerbahçe ve galatasaray taraftarlarının bir kısmına ait olabilir
+şampiyon biziz!
- tadını çıkartın, zaten zar zor oluyorsunuz. 3. yıldızı alın da görüşelim.
+şampiyon biziz!
-yahu kadıköy'deki o maçı, galatasaray şampiyon olmasın diye size verdik. anca bir 100 sene sonra şampiyon olursunuz siz hehe...
ergenler bilmez...
02.02.2017 · 19. sıra
amyreri ramazan
01.02.2017 00:35 ~ 00:37