gaza gelen sevgili kardeşlerim bir kasap çocuğu olarak size sesleniyorum: kasaplar eti ucuza alamayıp, ucuza satamadıktan sonra o ülkede et ucuzlamış değildir...
hepsi, seçmenin havasını almak için yapılan goygoydur ve uzun sürmeyecektir.
at fava bekle...
04.11.2017 · 14. sıra
amyreri ramazan
03.11.2017 00:17