Sık geçen başlıklar

ucuz eti satacak iki marketin bim ve a101 olması 2

ekşi'de gör
gaza gelen sevgili kardeşlerim bir kasap çocuğu olarak size sesleniyorum: kasaplar eti ucuza alamayıp, ucuza satamadıktan sonra o ülkede et ucuzlamış değildir...
hepsi, seçmenin havasını almak için yapılan goygoydur ve uzun sürmeyecektir.

at fava bekle...
migros , kipa ve bilimum diğer market zincilerinin , zannedersem gerekli koşulları sağlayamadığı için , sahiplerinin ve arkasındakilerinin bilindiği iki ucuzluk marketine peşkeş çekilen kıyak ....

dün de zaten et ve süt kurumunun izmir ve istanbul'da hiç şubesinin olmadığı ortaya çıkmıştı. (evet , semtinizdeki et ve süt kurumu özel , aynı ercan kasap gibi. sadece adı et ve süt kurumu)

yerli otomobili de iki sene içinde bim ve a101'de görürüz bence.

(bkz: le kiyma)

(bkz: daghan antrikot)

link : https://www.timeturk.com/…de-satilacak/haber-767798