Sık geçen başlıklar

en sevilen vites geçişi 8

ekşi'de gör
3'ten 4'e yumuşak bir geçiş, o sessizlik ve dengeli ivmelenme...
nasıl zevkleriniz var aq vites işte. anlamadım şu zevki.
ışığa yaklaşırken boştayken yeşil yanınca ikiye atmaktır. tadından yenmez. gereksiz birinci vites seni hiç sevmiyorum.
ben hep 1. viteste gittiğim için beni ilgilendirmeye durum.

edit:istanbul
ümmetin son yıllarda alıştığı vites geçişidir.

9'dan r'ye geçiş.

edit: haşmetlinin mercedes'i 9 ileri şanzımanmış 8 yazmışım düzelttim.
5 ten 6 ya atacakken 6. vites yok lan deyip tekrar 5 e atmak.