emre gerçekten çok ciddi saygıyı hak ediyor. kendi yemeğine karıştırmadı. ısrara rağmen yapmam dedi. istiyorsan da kendin yap dedi. sonra da gecenin en iyi tabağını yaptı. şef olmak tam olarak bu olsa gerek.
Sık geçen başlıklar
mahidevridevran 8
ekşi profiliçilek reçeli ile sadece başka bir çilek reçeli kıyaslanabilir.
dünyada kötü şeylerin olmasının sebebi ben değilim. insanlarin aç olması, sokakta yaşaması benim suçum değil. anlamsız duyar kasmak yerine gidin yardım edin. evet ben kar yağınca mutlu oluyorum ve olucam
düğün dernek işleri bayılıyorlar.
düğün konuşmayı seviyorlar.
düğüne gitmeyi seviyorlar.
düğünde dedikodu yapmaya tapıyorlar.
sabah akşam şunla şunu eversek diyip yatıp kalkıyorlar.
düğün konuşmayı seviyorlar.
düğüne gitmeyi seviyorlar.
düğünde dedikodu yapmaya tapıyorlar.
sabah akşam şunla şunu eversek diyip yatıp kalkıyorlar.
yazılanlardan anladığım kadarıyla sözlüktelerin yarısı sevişmek, diğer yarısı ölmek istiyor. birde arafta kalmış bir kesim var onlar hem sevişmek hem ölmek istiyor.
en azından hayattayız bu da bir şey be abi
benim en uyuz olduğum en gıcık olduğum bölücü örgütlerin başında gelir....
asla ve asla öyle cimri veya beleşçi bir insan değilim. hatta yakın çevrem beni cömert bile bulur genelde ama şu durum beni delirtiyor.
kastettiğim şey öyle rakı masası yada kahvaltı gibi insanların aynı ürünleri ortak kullandığı sofralar ve yemekler de değil ama şu olay ben aşırı rahatsız ediyor.
lüks bir cafeye oturdunuz diyelim iş okul bilmem ne arkadaşlari vs vs.. mesela siz bir tatlı yediniz bir kaç çay içtiniz bazıları yemek yedi bazıları hem yemek hem tatlı yedi ve tam kalkarken bir dallama şunu diyor yaaa hiç uğrasmayalim direkt hesabı bölelim.
hasssiktir ordan ben sadece ıhlamur içtim. yediğin etin parasını sen öde.
asla ve asla öyle cimri veya beleşçi bir insan değilim. hatta yakın çevrem beni cömert bile bulur genelde ama şu durum beni delirtiyor.
kastettiğim şey öyle rakı masası yada kahvaltı gibi insanların aynı ürünleri ortak kullandığı sofralar ve yemekler de değil ama şu olay ben aşırı rahatsız ediyor.
lüks bir cafeye oturdunuz diyelim iş okul bilmem ne arkadaşlari vs vs.. mesela siz bir tatlı yediniz bir kaç çay içtiniz bazıları yemek yedi bazıları hem yemek hem tatlı yedi ve tam kalkarken bir dallama şunu diyor yaaa hiç uğrasmayalim direkt hesabı bölelim.
hasssiktir ordan ben sadece ıhlamur içtim. yediğin etin parasını sen öde.
gerçek şeyh siker para almaz
sahte şeyh hem siker hem para alır
sahte şeyh hem siker hem para alır