lobi yok diyen ambitleri yarın okan'a gidip: gelecek sene ileri üçlü alper, kerem ve yunus'tan oluşsun desinler bakalım; ne cevap alıyorlar.
Sık geçen başlıklar
ferrarisini kiralayan bilge 6
ekşi profiliiltica ederken kürt, uyuşturucu operasyonunda yakalanınca türk olmaları.
vasili'nin karısı bir ara cevoya yürüyordu. leon yakında kızkardeşleri üst üste koyacak. ali kemal gelip ''neden 4'lü yapmıyoruz'' diyecek. tevfik bir ara eftelya'ya kayıyordu, şimdilerde cevonun karısına saplamak üzere.
şaka maka ulu önder olmasa tüm karakterler tren yapacak amk.
arada genelge yayınlıyorda varlığını hissettiriyor.
şaka maka ulu önder olmasa tüm karakterler tren yapacak amk.
arada genelge yayınlıyorda varlığını hissettiriyor.
eski halleri özleniyor anladığım kadarıyla.
sessiz sedasız, şampiyonluğu çalınınca ses çıkarmayan. 10 yılda bir şampiyon olan. stadı virane. gelirleri sarılara göre düşük.
maçlarda birbirlerine sidik torbası atan adamların beşiktaş deyince kanka olması, sikim sokum entryleri imece yaparak debeye sokması boşuna değil. bir devrin kapandığını biliyorlar. karınca kararınca orospu çocukluklarıyla bunu biraz geciktirmeye çalışıyorlar ama kayadan tuz bile koparamıyorlar.
daha çok şımaracağız ulan! senin götün inene kadar, ''yapmayın beşiktaş bey'' diyene kadar şımaracağız. çaldığınız şampiyonluklar burnunuzdan fitil fitil gelene kadar şımaracağız.
taraftarsa taraftar, destekse destek. bu yeni süreci kabullenin. arkanıza yaslanın, türkiyenin en iyi futbol oynayan kulübünü, en iyi kulübünü seyredin. senelerdir futbol namına ülkeye verdiğiniz hiçbir şey yok çünkü.
sessiz sedasız, şampiyonluğu çalınınca ses çıkarmayan. 10 yılda bir şampiyon olan. stadı virane. gelirleri sarılara göre düşük.
maçlarda birbirlerine sidik torbası atan adamların beşiktaş deyince kanka olması, sikim sokum entryleri imece yaparak debeye sokması boşuna değil. bir devrin kapandığını biliyorlar. karınca kararınca orospu çocukluklarıyla bunu biraz geciktirmeye çalışıyorlar ama kayadan tuz bile koparamıyorlar.
daha çok şımaracağız ulan! senin götün inene kadar, ''yapmayın beşiktaş bey'' diyene kadar şımaracağız. çaldığınız şampiyonluklar burnunuzdan fitil fitil gelene kadar şımaracağız.
taraftarsa taraftar, destekse destek. bu yeni süreci kabullenin. arkanıza yaslanın, türkiyenin en iyi futbol oynayan kulübünü, en iyi kulübünü seyredin. senelerdir futbol namına ülkeye verdiğiniz hiçbir şey yok çünkü.
ceza sahasına giremediği için verilmemiştir.
yoksa on numara uçar burak yılmaz.
yoksa on numara uçar burak yılmaz.
rvp beşiktaş'a, gomez de fenere gelseydi; rvp bitik, gomez de dünyanın en iyi forvetiydi.
istatistik manyağı etmişti bizi sivilceli fenerliler.
tamam la. rvp en birinci. bisiktirin artık.
edit: adam mario gomez başlığına "amına kodumun tinercileri sanane lan rvp'den" yazıyor.
beynini siktimin ergeni.
istatistik manyağı etmişti bizi sivilceli fenerliler.
tamam la. rvp en birinci. bisiktirin artık.
edit: adam mario gomez başlığına "amına kodumun tinercileri sanane lan rvp'den" yazıyor.
beynini siktimin ergeni.