Sık geçen başlıklar

breaking bad'in yüzyılın en iyi dizisi seçilmesi 2

ekşi'de gör
breaking bad’in overrated olduğunu düşünmek sıkıntı değil. ama daha iyi dizi olarak the o.c. demek büyük bir sıkıntı.

sinema okumadım, fakat breaking bad’in sinematografisinin kaliteli olduğunu anlayabiliyorum. senaryosu da, kurgusu da başarılı bir yapım. “yüzyılın en iyi dizisi” denir mi, tartışılır. çok daha iyileri olabilir. ama “çok daha iyisi var, bakınız the o.c.” demeyecek kadar kalite anlayışına sahibim.
neden yüzyılın dizisi yüzyılın ilk çeyreğinde seçiliyor.