nba bile ülkenin büyük olmasından dolayı iki kıtaya ayrılmış. adamlar koca ülkeye norveç muamelesi yapıyor.
Sık geçen başlıklar
yea1453 17
ekşi profiliezelin anası kör meliha bile uğur'un eleneceğini biliyordu zaten.
hükümetle ters düşmüş birisinin acunun kanalında önce özür diletilmesi sonra da elemeleri çok olağandı zaten.
adam 3 yemeğin 2 tanesinde başarılı oldu ama şefler kötü başladın diye iyi algı yaptılar.
bu sene iyice sıçtılar ve üstüne de sıvadılar.
hükümetle ters düşmüş birisinin acunun kanalında önce özür diletilmesi sonra da elemeleri çok olağandı zaten.
adam 3 yemeğin 2 tanesinde başarılı oldu ama şefler kötü başladın diye iyi algı yaptılar.
bu sene iyice sıçtılar ve üstüne de sıvadılar.
sürekli padişah değiştirmeyin. sınavda abdülhamit abdülmecid hepsi karışıyor.
ön edit: bir yazar arkadaşın attığı mesaj
elindeki silaha ve eşgale bakarak yorum yapacam. dışlayan da dışlasın sikimde bile değil.
bu silahı olanlar bir günde o silaha sahip olmuyorlar. evlenmeden önce de o silahlar ile sosyal medyada hayali düşmanları tehdit ediyorlar. nerden biliyorum çünkü çevremde böyle dallama çok.
böyle insanlar ile evlenince veya dünür olunca böyle şeyleri yaşamak kaçınılmaz oluyor.
elindeki silaha ve eşgale bakarak yorum yapacam. dışlayan da dışlasın sikimde bile değil.
bu silahı olanlar bir günde o silaha sahip olmuyorlar. evlenmeden önce de o silahlar ile sosyal medyada hayali düşmanları tehdit ediyorlar. nerden biliyorum çünkü çevremde böyle dallama çok.
böyle insanlar ile evlenince veya dünür olunca böyle şeyleri yaşamak kaçınılmaz oluyor.
halil umut meler hakkında yapılan açıklamalardır.
açıklama linki
--- spoiler ---
şampiyonluk yarışındaki rakiplerimizin istemediği hakemleri bu haftaki atamalara kadar görevlendirmeyerek, yıllar boyunca onların taleplerine uygun hareket eden merkez hakem kurulu’nun, futbol a takımımızın süper lig’in 32. haftasında kasımpaşa ile oynayacağı maça, teamüllere aykırı bir şekilde geçtiğimiz hafta oynadığımız derbi maçımızı yöneten hakemi atarken; sözde eşitlikçi davranıyor gözükmek adına rakiplerimizin maçlarına da uzun süredir görevlendirmediği hakemleri atamış olması trajikomik bir olaydır.
hakemlerin bir ceza unsuru olarak kullanıldığına ilk kez şahit oluyoruz.
konu beşiktaş olunca takındığınız tavır sizi cesur yapmaz; neye hizmet ettiğinizi ortaya koyar. hatırlatalım; hizmet etmeniz gereken yer türk futboludur, sergilediğiniz tavrın türk futboluna hizmet etmediği ise aşikardır. camialarla inatlaşmanın, futbol ortamını germenin yönetmeye çalıştığınız ülke futboluna yarar sağlamayacağını hatırlatmak isteriz.
şampiyonluğa emin adımlarla ilerleyen camiamızın; “önümüzü kesecekler” endişesini haklı çıkarırcasına yapılan bu uygulama, kişisel egoları tatmin etmekten öteye gitmeyeceği gibi maça atanan hakemi de günler öncesinden anormal bir baskı altına sokmuştur.
böyle bir atamanın sadece beşiktaş’ı değil, her camiayı rahatsız edeceği açıktır. bu bağlamda, taraflı tarafsız bütün futbolseverleri kasımpaşa ile oynayacağımız maçı dikkatle takip etmeye davet ediyoruz.
bu atamayı neden yaptığınızın izah edilebilir bir tarafı olmadığı için açıklama yapamadığınızı biliyoruz. merkez hakem kurulu’na önerimiz şudur; eğer niyetiniz halisane ise sezon sonuna kadar bütün maçlarımıza halil umut meler’i atayınız.
biz beşiktaş’ız! şeref’imizle oynar, hakkı’mızla kazanırız!
beşiktaş jk
--- spoiler ---
açıklama linki
--- spoiler ---
şampiyonluk yarışındaki rakiplerimizin istemediği hakemleri bu haftaki atamalara kadar görevlendirmeyerek, yıllar boyunca onların taleplerine uygun hareket eden merkez hakem kurulu’nun, futbol a takımımızın süper lig’in 32. haftasında kasımpaşa ile oynayacağı maça, teamüllere aykırı bir şekilde geçtiğimiz hafta oynadığımız derbi maçımızı yöneten hakemi atarken; sözde eşitlikçi davranıyor gözükmek adına rakiplerimizin maçlarına da uzun süredir görevlendirmediği hakemleri atamış olması trajikomik bir olaydır.
hakemlerin bir ceza unsuru olarak kullanıldığına ilk kez şahit oluyoruz.
konu beşiktaş olunca takındığınız tavır sizi cesur yapmaz; neye hizmet ettiğinizi ortaya koyar. hatırlatalım; hizmet etmeniz gereken yer türk futboludur, sergilediğiniz tavrın türk futboluna hizmet etmediği ise aşikardır. camialarla inatlaşmanın, futbol ortamını germenin yönetmeye çalıştığınız ülke futboluna yarar sağlamayacağını hatırlatmak isteriz.
şampiyonluğa emin adımlarla ilerleyen camiamızın; “önümüzü kesecekler” endişesini haklı çıkarırcasına yapılan bu uygulama, kişisel egoları tatmin etmekten öteye gitmeyeceği gibi maça atanan hakemi de günler öncesinden anormal bir baskı altına sokmuştur.
böyle bir atamanın sadece beşiktaş’ı değil, her camiayı rahatsız edeceği açıktır. bu bağlamda, taraflı tarafsız bütün futbolseverleri kasımpaşa ile oynayacağımız maçı dikkatle takip etmeye davet ediyoruz.
bu atamayı neden yaptığınızın izah edilebilir bir tarafı olmadığı için açıklama yapamadığınızı biliyoruz. merkez hakem kurulu’na önerimiz şudur; eğer niyetiniz halisane ise sezon sonuna kadar bütün maçlarımıza halil umut meler’i atayınız.
biz beşiktaş’ız! şeref’imizle oynar, hakkı’mızla kazanırız!
beşiktaş jk
--- spoiler ---
benzer bir durum başıma gelmişti. ürünü aynı şekilde kutusuna koyup beğenmedim diye geri şutlamıştım.
herkes benim gibi itlik puştluk düşünmüyor haklisiniz ama muhatap olduğunuz firmalar tam böyle düşünüyor.
bence kurulumu için servis şart olan ürünler servise kargolanmalı. servis kuruluma gelirken yanında getirmeli ürünü. çünkü aldığınız ürünü hemen değil bazen 2-3 ay sonra bile kurdurabiliyorsunuz.
herkes benim gibi itlik puştluk düşünmüyor haklisiniz ama muhatap olduğunuz firmalar tam böyle düşünüyor.
bence kurulumu için servis şart olan ürünler servise kargolanmalı. servis kuruluma gelirken yanında getirmeli ürünü. çünkü aldığınız ürünü hemen değil bazen 2-3 ay sonra bile kurdurabiliyorsunuz.
sol başarılı değil çünkü dini değerlere saldırıyor diye yarak kürek argüman doldurmuşlar. sağ dediginiz oluşum zaten çok masum, asla kimsenin değerlerine saldırmıyor.
kazma gibi topçuyu kaçırıp üstüne penaltı yapan defansların yalandan sakatlanmış gibi kivranmalarina ayar oluyorum.
erzurum valisi geçen gün 200 e yakın vaka var dedi. malatya valisi bugün 100 civarında günlük vaka oluyor dedi. diyarbakır zaten virüsün cirit attığı bir il istanbul ve izmir baştan beri virüsün zirve şehirleri ama toplamda hep 900 civarı.
ya valiler ne dediğini bilmiyor ya da...
ya valiler ne dediğini bilmiyor ya da...
tanımadığ herkese kullandigim hitap şekli. temizlik görevlisi, bilmem ne müdürü, mağaza sorumlusu, alt komşu vs ne kademe insan varsa hepsine hocam derim. şimdiye kadar ters karşılayan olmadı. bir bu ekşi sözlükte bulunan davarlar yadırgıyor.
teyzede ölmemiş olmanın mutsuzluğu var.
ya şu 200 satır sayısal veri verenler artık hergun aynı şeyleri yazıp durmayın amk
80 il + zonguldak olarak belirtilmesini beklemiştim.
ne güzel virüs lan! bitecek diyorsun bitiyor.
sokrates için avel oruspu çocuğu yazmadıkları kalmış bir.
bizi sattın hain denilen adami 2 sene için tekrar imparator diyen beyoğlu yosmalarini gösteren kişi.