sokakta gezen kadınlara kalkan sikini kesip götüne sokmak lazım bu piçlerin.
afedersiniz…
Sık geçen başlıklar
akanabe 9
ekşi profiliböyle bir sapıklığın motivasyonu nereden geliyor?
bin yıl cinsel birleşme!...
işte bunlar hep açlık, doymamışlık, tabu.
oysa genç yaşlarında kızlı erkekli ortamlarda gezse. eline kız eli değse, biraz öpüşüp sevişse bu sik kafalıların hepsi gençliğini yaşayıp doyacak. köpek, eşek ile cinsel hayatı başlayan bu avam tabakası, etrafına birkaç kişiyi bu dini zırvalarla toplayabildiğini keşfettiği anda işler zıvanadan böyle çıkıyor işte.
1400 yılda kulaktan dolma hurafe bir yıldan bin yıla evrilmiştir. kaynak cahilin götü ne de olsa.
bin yıl cinsel birleşme!...
işte bunlar hep açlık, doymamışlık, tabu.
oysa genç yaşlarında kızlı erkekli ortamlarda gezse. eline kız eli değse, biraz öpüşüp sevişse bu sik kafalıların hepsi gençliğini yaşayıp doyacak. köpek, eşek ile cinsel hayatı başlayan bu avam tabakası, etrafına birkaç kişiyi bu dini zırvalarla toplayabildiğini keşfettiği anda işler zıvanadan böyle çıkıyor işte.
1400 yılda kulaktan dolma hurafe bir yıldan bin yıla evrilmiştir. kaynak cahilin götü ne de olsa.
33 şehit haberinden sonra dut yemiş bülbüle dönen akgötverenler mesaiye başlamış.
atı alan üsküdar'ın anasını sikti.
noktalama işaretlerinden sonra boşluk bırak, it.
ben baktım paylaşımlara, pkk’lı göremedim ama bir kürt kimliği vurgusu, kürt kökenli vatandaşlara has üslup gördüm.
kardeşiz diyorsak eğer bir sorun yok.
pkk eli kanlı bir terör örgütüdür, nokta. buna karşın pkk ile bağı/bağlılığı olmayan kürt, türk, çerkes, şu bu herkesin siyaset yapma özgürlüğü var bu ülkede.
yoksa yok mu, sayın provokatör kardeş?
kardeşiz diyorsak eğer bir sorun yok.
pkk eli kanlı bir terör örgütüdür, nokta. buna karşın pkk ile bağı/bağlılığı olmayan kürt, türk, çerkes, şu bu herkesin siyaset yapma özgürlüğü var bu ülkede.
yoksa yok mu, sayın provokatör kardeş?
siktir lan aq arabı
yaklaşık 13-14 yıl önce bir ortamda feto demiştim ve bildiğin linç başladı. birkaçı
"-sen ona feto diyemezsin, saygı duyacaksın(!) sana yakışmıyor" diye kafa sikmişlerdi.
"-benim bir menfaatim yok, ayrıca saygı da duymak zorunda değilim. istersem gösteririm ama duymam, kim lan o?" çıkışımı yapıp herkesi uyuz etmiştim.
yıllar geçti
o ortamdan biri denk geldi, baktım saydırıyor "-fetö metö" diye, ağır akp lidir.
yıllar önce böyle olmuştu, hatırladın mı şimdi ne diyorsun dedim.
"-yanılmışız amk" dedi.
"-peki senin akp?" dedim
"-ne?" dedi
sordum;
"hala yanılıyor olabilir misin? on sene sonra yine lafıma gelirsen çok göt olacaksın"
"-sen ona feto diyemezsin, saygı duyacaksın(!) sana yakışmıyor" diye kafa sikmişlerdi.
"-benim bir menfaatim yok, ayrıca saygı da duymak zorunda değilim. istersem gösteririm ama duymam, kim lan o?" çıkışımı yapıp herkesi uyuz etmiştim.
yıllar geçti
o ortamdan biri denk geldi, baktım saydırıyor "-fetö metö" diye, ağır akp lidir.
yıllar önce böyle olmuştu, hatırladın mı şimdi ne diyorsun dedim.
"-yanılmışız amk" dedi.
"-peki senin akp?" dedim
"-ne?" dedi
sordum;
"hala yanılıyor olabilir misin? on sene sonra yine lafıma gelirsen çok göt olacaksın"
böyle saçma sapan başlıklar açıyorsunuz, bu kadar acımasızlık olmaz yaa, pes...
etin ne olduğunu araştırdım internetten sizin yüzünüzden. lan böyle bir besin var da bizim niye haberimiz yok, ibneler.
amına kodum aristokratları!...
etin ne olduğunu araştırdım internetten sizin yüzünüzden. lan böyle bir besin var da bizim niye haberimiz yok, ibneler.
amına kodum aristokratları!...