elif hanım'ın sevgili mesai arkadaşları, öncelikle hepinize iyi haftalar dilerim...
mail atsam ulaşamam hepinize. burayı sürekli okuyup elif hanım'ın arkasından dedikodu yaptığınızı varsayarak buraya yazıyorum.
zamanında istanbulda thy sınavına girmiştim. babam işçi emeklisi, emekli maaşından artırıp yol parası vermişti bana. hiç unutamam çok ağırıma gitmişti. neyse kazanamadım... belki haketmedim bilemem lakin eğer ki hakkımı yiyen, aracı olan, göz yuman vs birisi varsa ve okuyorsa burayı ona bir çift lafım var;
hakkım haram zıkkım olsun...
hayırlı mesailer...
07.07.2020 · 40. sıra
muray
06.07.2020 04:30 ~ 13:05