Sık geçen başlıklar

moratoryumkisilik 5

ekşi profili
bu saatten sonra hem mantığıma hem duygularıma hitap edecek bir insanın olmadığını, eğer böyle biri varsa karşılaşmamızın çok zor olduğunu , karşılaşsak bile duygularımızın karşılıklı olmasının neredeyse imkansız olacağını düşündüğüm için evlenmeyi düşünmüyorum.
belirli bi vakit geçirdikten sonra kimsenin farklı bir eve gitmek zorunda olmaması, tartışma olduğunda bile kısa bir süre sonra barışacağını bilmek.

aynı ev içinde yaşarken küs kalamayanlardanım.
bazılarının buraya kadar mı düştünüz sözlerine ithafen, insan her zaman sosyal hayatında aradığı insanı bulamaz. belki çevresi elvermez ya da hoşlanmaz o insanlardan. anlaşamayabilir de... amaç iki çift laf etmek. insanlığın ve hoşsohbetin nereden geleceğini bilemez kimse.