Sık geçen başlıklar

pilotların 70 saat çalışıp 70 bin tl alması 2

ekşi'de gör
yahu artık sıktınız. yok pilot şu kadar alıyor yok doktor şu kadar alıyor yok öğretmen şu kadar alıyor vs. amk gir ösym nin sınavına götün yiyorsa kazan sende doktor , pilot , öğretmen vs ol. olamıyorsanda siktir git mastürbasyon yap.
pilotların 70 bin tl ya da doktorların 20 bin tl almasını değil de bir mühendisin 3 bin tl almasını ya da bir öğretmenin 4bin tl ile çalışmasını konuştuğumuz gün belki de herkes hak ettiğini alacak. yani onlar fazla almıyor sen az alıyorsun güzel kardeşim anlayın artık şunu. nedense fakirin fakire ettiği zulmü kimse kimseye etmiyor. patronu savunacağınıza çalışanları savunun bir kerede