Sık geçen başlıklar

uçak füze sanıldığı için vuruldu 1

ekşi'de gör
abd'ye meydan okuyan, biz de atom bombası üreteceğiz, ortadoğu bizden sorulur diyen iran, füze sandığı için kendi topraklarından kalkan yolcu uçağını vuruyor. 180 insan ölüyor binlerce acı kalıyor geriye, 'özür dileriz füze sandık, o yüzden vurduk' diye geciştir.

bir kişiyi gömmek için cenazeyi şehir şehir şov amaçlı gezdirirken izdiham olsun 76 kişi ölsün ' 1 günlük yas ilan et'.

boş alanlara füze at, 80 abd askeri öldürdük,intikam aldık, bitti bu iş deyip kenara çekil, bir abd askerinin burnu kanamadığı ortaya çıksın, sessizce kenardan sinsisice izle.

gerçekten atom bombası yapıyorsanız, toplanın bir çöle, patlatın aranızda o bombayı, siz de kurtulun insanlık da.

haysiyetsiz ortadoğu çomarları sizi. özürmüş!