Sık geçen başlıklar

evlenmiyorum çünkü 2

ekşi'de gör
bu saatten sonra hem mantığıma hem duygularıma hitap edecek bir insanın olmadığını, eğer böyle biri varsa karşılaşmamızın çok zor olduğunu , karşılaşsak bile duygularımızın karşılıklı olmasının neredeyse imkansız olacağını düşündüğüm için evlenmeyi düşünmüyorum.