(bkz: akp çocukları)
bu orospu çocuklarının, bu zifrini sıfatını siktiğiminin tosunları cabriolara, cayannelere binsinler diye gencecik insanlar işsizliği mahkum ediliyor. sırf bu orospu çocukları, orospu evlatları lüks içinde yaşasın da saltanatları sürsün diye koca bir nesil umutsuzluğa, işsizliğe ve yalnızlığa itildi bizzat devlet eliyle yapıldı bu.
şimdi diyeceksiniz ki yav ne alaka? çok alaka güzel kardeşim. bu slim fit takımlarını siktiğiminin evlatlarının alayı devletten ihale alıyorlar. yani kısacası devletle iş yapıyorlar. devlet de öyle bir besliyor ki bu piç kurularını 10 liralık işi 100 liraya yapıyorlar. sonra gelsin reyizle intagram fotoları, gelsin silahlı tespihli mercedes fotoğrafları.
daha geçen hafta bu kızın okuduğu okulda yemekler tek öğüne düşürüldü. tek öğün diyorum bak. neden? ya biri bana açıklasın neden amına kodumunun yerinde bir öğün yemek kaldırılıyor? bunun tek sebebi maliyet kısıtlamasıdır. bana başka türlü izah edemezsin bunu. devlet bu çocukların yemeğinden kısıp akp çocukları olacak orospu evlatlarına ihale olarak veriyorsa da kimse bana dinden imandan bilmem neden bahsetmesin.
koca bir gençliği tüketti bu ülkeyi yönetenler. öğrenci parasız ver kredi borçlandır, öğrenci mezun çak gss'yi hasta da olsa gebersin pezevenk, e iş yok kyk nasıl ödeyecek bu adam? anası babası var ya onun maaşına haciz koyarız. zaten gss borcu da var ooohhh mis öğrencinin hayatını sikmek için tüm koşullar yerine getirilmiş.
utanmadan kalkıp bi de bir öğünlük yemeği çok görüyorsun öğrenciye. ya kusura bakmayın da sevsinler öyle devleti. yatırıp kuru kuru sikse öğrenciyi en azından zevk alırız belki falan ne bileyim böyle direkt öğrenciyi hem maddi hem manevi yokluğa itiyor.
sonra bu kardeşimiz gibi ne hayattan ümidi kalıyor öğrencinin ne de insanlardan. yazık yani ne diyeyim çok yazık. kaldı ki bize hep kimsenin kusuruyla dalga geçilmemesini öğrettiler şimdiki nesil çok acımasız. hiç öyle bir skill yok adamlarda. her şeyden önce aile bunun eğitimini vermeli ama nerdeeee.
devlet, öğrencisini desteklemezse onu korumaz kollamazsa ileride bu ülkeye hizmet edecek tek adam bulamaz ki zaten istedikleri de o. eğitimli insan sayısı azalsın, direnenler de intihar mı ediyor ne bok yiyorsa yesin kalanlara da temiz bi mobbing uygulayıp yurtdışına kaçıralım sonra burada selman öğüt gibi herifler doçent olsun onun yetiştirdiği adamlar da bize biat etsin. başka tek bir amaçları varsa yönetenlerin cümle alem beni taksim meydanında siksin. bu kadar net ya.
akp çocuklarının götten ısıtmalı araçlarla gezip utanmadan bi de fiyaka yaptığı şu dönemde okuyan kesime yapılan bu mobbingin izahı yok. kaç tane öğretmen canına kıydı atanamadığı için? neden? bu anasının amını siktiğiminin akp çocuklarının hayatlarından bir gram eksilme olmasın diye. bunlar hayatı yaşarken öte yanda cebinde 7 lirayla intihar eden öğretmenler varken bu ülkenin en tepesindeki adam çıkıp "her üniversite mezunu iş bulacak diye bi şey yok" dedi. o zaman ne sikime her ile üniversite açıp bunu anlatıyorsun? diye bir tane taşak sahibi adam soramadı.
ne diyeyim ya. allah topunun belasını versin. sorsan hepsi allah din kitap hepsi mükemmel müslüman ama öğrencinini yediği bir öğünlük yemek bu devletin zoruna gidiyor. sonuç? sonuç işte sibel ünli gibi gencecik insanlar canına kıyıyor.
allah sizi öyle bi dolaştırsın ki bir daha devlet yönetmeye cesaret bulamayın kendinizde. allah belanızı versin. allah sizin gibi insanların topunun belasını versin.
şimdi siktirin gidin kanal istanbul başlığında güzelleme yapın akp çocukları sizi.
edit: kızın ideolojik olarak neyi kimi desteklediği beni enterese etmiyor. ister dhkp-c'li olur ister uganda milli takımını destekler. ben ideolijilerden bağımsız yazıyorum. yukarıda yazdığım onca sorun sıkıntı yalan mı? yanlış mı? yok mu böyle öğrenciler? var. ee? kız dhkpc'liymiş banane dalyarak. sanki öyle olunca her şey toz pembe oluyor da kız dhkpc'li. çok fark etti amına kodumunun beyinsiz yaratıkları sizi.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
muhteşem bir hareket. tebrik edilesi gerçekten. daha çok kazanması dileğiyle.
bir üstte ki entry e binaen edit: keşke bütün reklamlar bu şekilde olsa. milyonlarca liralik reklam bütçesi ayıran markalar bunu sadece televizyonda bir kaç sn gözükmek için yapmaktadır. halbuki bir hayata dokunmak, bunu baştan aşağı değiştirmek, insanları mutlu etmek ve mutlu ederken mutlu olmaktan daha güzel ne olabilir ki. adam hem işinde başarılı ve iyi bir gelir sahibi, hem de kazandığını televizyonlarda reklama harcamak yerine ihtiyaç sahiplerine dağıtmayı seçen iyi yürekli biri. laf olsun diye vicdansızca yazıyorsunuz!
bir üstte ki entrynin editine edit: iyiliğe teşvik etmekte bir iyiliktir. maddi durumu el vermesine rağmen iyilik yapmayanlar yüzünden intihar etmedi mi sibel? bir şekilde ve bir sebeple insanların hayatına dokunmuş bir adamı alkışlayıp tebrik edeceğin yerde reklam yapmış, niye gizli yapmamış diye kötülüyorsun. kötüsünüz dostum, çekemiyorsunuz.
bir üstte ki entrye son edit: bu konuyla ilgili daha fazla tartışmak istemiyorum. şunu bil ki (bkz: czn burak) senin dediğin gibi reklam yapmak istemesin ve o aileyi de ziyaret etmemiş olsun. o aile bugün o yıkık dökük harabe evde, her tarafından soğuk girerken eve, oturacak bir sandalye bile zor bulup yiyecek ekmeğe muhtaç devam edecekti hayatına. şimdi ise çocuklar mutlu, huzurlu, keyifle devam edecek yaşamına. reklamsa reklam. ben çocukların mutluluğuna bakarım. sende çek bir reklam seni de savunalım!
bir üstte ki entry e binaen edit: keşke bütün reklamlar bu şekilde olsa. milyonlarca liralik reklam bütçesi ayıran markalar bunu sadece televizyonda bir kaç sn gözükmek için yapmaktadır. halbuki bir hayata dokunmak, bunu baştan aşağı değiştirmek, insanları mutlu etmek ve mutlu ederken mutlu olmaktan daha güzel ne olabilir ki. adam hem işinde başarılı ve iyi bir gelir sahibi, hem de kazandığını televizyonlarda reklama harcamak yerine ihtiyaç sahiplerine dağıtmayı seçen iyi yürekli biri. laf olsun diye vicdansızca yazıyorsunuz!
bir üstte ki entrynin editine edit: iyiliğe teşvik etmekte bir iyiliktir. maddi durumu el vermesine rağmen iyilik yapmayanlar yüzünden intihar etmedi mi sibel? bir şekilde ve bir sebeple insanların hayatına dokunmuş bir adamı alkışlayıp tebrik edeceğin yerde reklam yapmış, niye gizli yapmamış diye kötülüyorsun. kötüsünüz dostum, çekemiyorsunuz.
bir üstte ki entrye son edit: bu konuyla ilgili daha fazla tartışmak istemiyorum. şunu bil ki (bkz: czn burak) senin dediğin gibi reklam yapmak istemesin ve o aileyi de ziyaret etmemiş olsun. o aile bugün o yıkık dökük harabe evde, her tarafından soğuk girerken eve, oturacak bir sandalye bile zor bulup yiyecek ekmeğe muhtaç devam edecekti hayatına. şimdi ise çocuklar mutlu, huzurlu, keyifle devam edecek yaşamına. reklamsa reklam. ben çocukların mutluluğuna bakarım. sende çek bir reklam seni de savunalım!
52 hedefin olması, iskambil destesindeki kağıt sayısının da 52 olması hasebiyle kartların bu kez gerçekten tekrar dağıtıldığının alamet-i farikasıdır.
eskiden ekşi'de troller için minimum üniversite mezunu olma şartı vardı. şimdi okuma yazmayı mağarada öğrenmiş kırolar bile trol oluyor. çabanızı takdir ediyorum ama takdir edersiniz ki kalite çok düştü.
ben üniversite birinci sınıftayken , altıncı sınıf tıp öğrencisi bir sevgilim vardı. çok yakın arkadaşlarımdan birinin de kuzeniydi hatta.
ev arkadaşları tıpta. onların sevgilisi, yok yakın arkadaşı onun sevgilisi derken bir anda tıp okuyan 30 kişinin içine düştüm. ve sürekli birlikteyiz. gece gündüz haftasonu.. hatta haftasonları evde 50 kişi oluyoruz. hepsi tıp okuyor.
ne zaman bana bir şey olsa sevgilime soruyorum su iç diyor. ev arkadaşına soruyorum su iç diyor. onun sevgilisi su iç diyor. bölüm birincisi kız var ortamda soruyorum su iç diyor. bi ilaç antibiyotik ağrı kesici bişi ? yok yok su iç sen.
diyeceğim o ki su için.
edit : anlatım bozukluğu giderildi.
ev arkadaşları tıpta. onların sevgilisi, yok yakın arkadaşı onun sevgilisi derken bir anda tıp okuyan 30 kişinin içine düştüm. ve sürekli birlikteyiz. gece gündüz haftasonu.. hatta haftasonları evde 50 kişi oluyoruz. hepsi tıp okuyor.
ne zaman bana bir şey olsa sevgilime soruyorum su iç diyor. ev arkadaşına soruyorum su iç diyor. onun sevgilisi su iç diyor. bölüm birincisi kız var ortamda soruyorum su iç diyor. bi ilaç antibiyotik ağrı kesici bişi ? yok yok su iç sen.
diyeceğim o ki su için.
edit : anlatım bozukluğu giderildi.
hımm bir bakalım. ekşicilere göre bir hamburgerde ekmek, domates, turşu, peynir, marul, pastırma, ketçap, mayonez, acı sos olmamalı. en önemlisi et de olmamalı. tabak olmalı bir tek. boş tabak.
akp milliyetçilikleri.
hep ben haklıyımcıları.
çok boş konuşmaları.
hep ben haklıyımcıları.
çok boş konuşmaları.
mahalle yanarken saç taramaktadır.
dünya'nın siyasi sorunlarından daha önemli sorunları olduğunu bize gösteriyor.
30 yaş altı ergen çetesinden bıkmış insan grubudur.
tamam da niye 4. ben oluyormuşum, birinci benim diğerleri de 2.-3.-4. olsun*
(bkz: eksi copluk)
(bkz: olmamis olaylar hakkinda olmus gibi baslik acmak)
sol frame'e bakin, basliklarin yarisi olmamis olaylarin olmus gibi acilmasindan ibaret.
su rezillige artik bir dur denmeli.
(bkz: olmamis olaylar hakkinda olmus gibi baslik acmak)
sol frame'e bakin, basliklarin yarisi olmamis olaylarin olmus gibi acilmasindan ibaret.
su rezillige artik bir dur denmeli.
daha sonra bearshareden aynı tadı alamamıştır.
çay içiyoruz amına koyayım.
keşke amerika’da olsak, frank amca bi 6li bira paketiyle akşam ziyarete gelip, garın çok güzelmiş adamım dese sabaha kadar jo takılıp bira içsek küçük havuz başında
good old days ya 13 lira nedir biraya
keşke amerika’da olsak, frank amca bi 6li bira paketiyle akşam ziyarete gelip, garın çok güzelmiş adamım dese sabaha kadar jo takılıp bira içsek küçük havuz başında
good old days ya 13 lira nedir biraya
izmir'e öylesine gezmeye gitmiştim. couch-rail'den bir kadının evinde kalacaktım.
alsancak'ta buluştuk, çimenlerde gece 2'ye kadar oturduk. sonra romanlarla beraber "çek tulumbayı" oynadık. kafalar çok güzel yani. ardından kadının evine geçtik.
çorba içtik az buz kendimize geldik. ama hâlâ kafalarımız çok güzel. harry potter serisini izleyemeye başladık. daha gündüz tanıştık ama aynı sevgili rahatlığı vardı. kokusu burnuma çok güzel geliyordu, omzuma yatmıştı. ellerim onun belindeydi. aksiyona başlamamıza az kalmıştı. tam o sırada mısır patlatacağım deyip yerinden kalktı ve mısır patlattı geldi. sabah 5'e doğru öpüşmeye başlıyorduk ki uyuya kaldı.
öyle yerimizde uyuduk. sabah oldu, hâlâ aynı şekilde uyuyordu.
ben tuvalet için yerimden kalktım ve omzuma yatan kadın kanepeye yayıldı. bir de ne göreyim, kadının kocaman penisi var ve sabah ereksiyonu yaşıyor! meğersem kadın değilmiş! yani tam olarak! toparlandım ve evden apar topar çıktım. yaklaşık 5 gün kendime gelememiştim. verilmiş sadakam varmış
alsancak'ta buluştuk, çimenlerde gece 2'ye kadar oturduk. sonra romanlarla beraber "çek tulumbayı" oynadık. kafalar çok güzel yani. ardından kadının evine geçtik.
çorba içtik az buz kendimize geldik. ama hâlâ kafalarımız çok güzel. harry potter serisini izleyemeye başladık. daha gündüz tanıştık ama aynı sevgili rahatlığı vardı. kokusu burnuma çok güzel geliyordu, omzuma yatmıştı. ellerim onun belindeydi. aksiyona başlamamıza az kalmıştı. tam o sırada mısır patlatacağım deyip yerinden kalktı ve mısır patlattı geldi. sabah 5'e doğru öpüşmeye başlıyorduk ki uyuya kaldı.
öyle yerimizde uyuduk. sabah oldu, hâlâ aynı şekilde uyuyordu.
ben tuvalet için yerimden kalktım ve omzuma yatan kadın kanepeye yayıldı. bir de ne göreyim, kadının kocaman penisi var ve sabah ereksiyonu yaşıyor! meğersem kadın değilmiş! yani tam olarak! toparlandım ve evden apar topar çıktım. yaklaşık 5 gün kendime gelememiştim. verilmiş sadakam varmış
dogma buyume izmitli olarak turkiye batakliginda yasanilacak en guzel ilcelerden biridir diyorum.sosyal demokratlarin kalesi balkan gocmeni agirlikli guzel bir isci kentidir.liverpool tadinda diyebiliriz...
icimizde hala izmiti kocaeli ile karistirip gebze kartepe ve ya basiskeleyle ayni kefeye koyan hayvanlar var.izmit besiktas ise gerisi bagcilardir...
icimizde hala izmiti kocaeli ile karistirip gebze kartepe ve ya basiskeleyle ayni kefeye koyan hayvanlar var.izmit besiktas ise gerisi bagcilardir...
bir akademisyenle tanışacaksın.
o da seni sikecek .
o da seni sikecek .
askerliğini yapmış
esnek çalışma saatlerine uygun
takım çalışmasına yatkın
en az 3 yıl tecrübe
esnek çalışma saatlerine uygun
takım çalışmasına yatkın
en az 3 yıl tecrübe
1 yıl önce yaşanmıştır.
edit: kimi 6 ocak 2020 demiş, kimi 5 ocak 2019 demiş. arkadaşlar sakin, önce kendinizi güvene alın. aceleyle yazmanın kimseye yararı yok.
edit 2: başlık 2 kere taşındı. orijinal başlık olan "5 ocak 2019" dan sonra "6 ocak 2020 izmir depremi" başlığını ziyaret ettik, finali de burada yaptık. moderatörlerin de kafası karışık sanırım.*
edit: kimi 6 ocak 2020 demiş, kimi 5 ocak 2019 demiş. arkadaşlar sakin, önce kendinizi güvene alın. aceleyle yazmanın kimseye yararı yok.
edit 2: başlık 2 kere taşındı. orijinal başlık olan "5 ocak 2019" dan sonra "6 ocak 2020 izmir depremi" başlığını ziyaret ettik, finali de burada yaptık. moderatörlerin de kafası karışık sanırım.*
türklerde biranın icadından beri mesai sonrası bar kültürü vardır. bayağı da canlıdır, neredeyse her ilde vardır (bazı illerde son yıllarda ruhsat sıkıntısı nedeniyle alenen yoktur)
bu mecrada çok az insan bundan haberdar ve bir esnaf birahanesine gitmiş anladığım kadarıyla. bir de satırlar dolusu analiz yazmış yok diyenler. gerçekten şok oldum.
memlekette tek içki içen siz değilsiniz arkadaşlar, anadolu ve taşra dahil bu memleket sağlam içki tüketen bir memlekettir, kayıt dışını ölçebilseydik tüketimde dünya genelinde ortalarda çıkardık.
yürüyen bir kabe maketine benzeyen ümraniye ilçesinde bile sanayinin etrafı birahane doludur. bu millet gariptir, yılbaşına hayır tebliği için taksim'e kadar gider ama zikir çektiği evin arka sokağındaki birahaneye dokunmaz.
şişli, feriköy, üsküdar gibi yerleri örnek vermedim, zira oralardaki esnaf birahanelerinin bazıları cumhuriyetten eskidir.
bu mecrada çok az insan bundan haberdar ve bir esnaf birahanesine gitmiş anladığım kadarıyla. bir de satırlar dolusu analiz yazmış yok diyenler. gerçekten şok oldum.
memlekette tek içki içen siz değilsiniz arkadaşlar, anadolu ve taşra dahil bu memleket sağlam içki tüketen bir memlekettir, kayıt dışını ölçebilseydik tüketimde dünya genelinde ortalarda çıkardık.
yürüyen bir kabe maketine benzeyen ümraniye ilçesinde bile sanayinin etrafı birahane doludur. bu millet gariptir, yılbaşına hayır tebliği için taksim'e kadar gider ama zikir çektiği evin arka sokağındaki birahaneye dokunmaz.
şişli, feriköy, üsküdar gibi yerleri örnek vermedim, zira oralardaki esnaf birahanelerinin bazıları cumhuriyetten eskidir.
tanınmamış bir ailenin acun ılıcalı’nın bir dönem zevcesi olmaktan başka bir vasfı olmadığına tüm toplumun kani olduğu kızı hakkında yapılmış yorum.
f.a.’ya sormak lazım o kızın soyadı başka bir şey olsaydı hakkında yorum yaparken bu kadar cüretkar olabilir miydin? diye.
f.a.’ya sormak lazım o kızın soyadı başka bir şey olsaydı hakkında yorum yaparken bu kadar cüretkar olabilir miydin? diye.
çevremdekilerın geçtiğimiz yaz fazlasıyla gerçekleştirdiği eylem. o evlendikleri kişileri uzun ilişkileri esnasında cepte tuttuğunu düşünüyorum.
atılan tweet yüzünden çıkarılması yapılabilecek en hafif şeydir. hiç çaresiz kalmamış gibi insanları sırf ideolojisi yüzünden yaftalar veya suçlarsanız insanlar da tepkisi koyar. bitaksi'yi bu eylemi için kutlarım.
biliyorsanız da çok dillendirmeyin. malum ek vergi gelebilir.
amerikan askeri de zaten oylama ile gelmişti.
herkesin herşeyi hiç sorgulamadan, yadırgamadan kabul etmesi biraz abartılmış açıkçası ama dizi genel anlamda başarılı. çekimler, açılar, renkler tartışmasız iyi.. ayrıca ülkemizin güzel bir tanıtımı olmuş bence..
çok çalışan değil, kendini iyi pazarlayan kazanır.
iş yerımde boyle birisi vardi. 13 yıldır her aksam 1 saat kardıyo her sabah 6 8 arasında agırlık endeksli spor yapan besın konusunda 5 gun sonra aksam ne yıyecegı bıle belli olan bir kadındı. oyle fit biriydi ki en fazla 45 falan sanıyordum. o da yuzundeki kırısıklıklardan dolayı. meger 61 yasındaymış. buradan saygılarımı ve takdirimi tekrar iletiyorum. saygılar teyzecim.
cimer'e şikayet edin. kendi kafanıza göre çözüm arayıp haklıyken haksız duruma düşmeyin.
konyalılar bile konyalılar'ı sevmiyor.
giden yılların geri gelmeyeceği gerçeği
"polise taş atıyordu." cümlesiyle "iyi ki ölmüş, gebermiş, terörist" vb cümlelerin hedefinde olan 15 yaşında, 16 kilo kalarak hayatını kaybeden çocuk.
bu cümlelerle başlamak istemezdim ama etraf o kadar kötü ve kahpeyle dolmuş ki yazmadan edemedim.
harbi çok kötüsünüz. dilerim kötülüğünüzle birlikte yok olursunuz.
gezi olaylarında polisin neler yaptığını bilmesek masum diyeceğiz. kaç eylemcinin kafasına biber gazı atıldı? kaç eylemci gözünü kaybetti? kaç eylemci hayatını kaybetti? kaç eylemci sakat kaldı?
mustafa ali tombul diye yazın google'a bakın ne çıkacak? utanacak mısınız?
polisin tanınmaz hale getirip ateşe atmaya çalıştığı hakan yaman'ın ismini yazın. bakabilecek misiniz adamın yüzüne.
18 yaşında gözünü kaybeden vedat oğuzun yüzüne nasıl bakacaksınız?
muharrem dalsüren yazsanıza bir utanmazlar. kimmiş, gözünü neden kaybetmiş.
lobna allami? ne çabuk unuttunuz?
12 kişi gözünü kaybetti. 20 kişi kafa travması geçirdi. 60'ı ağır 7000 kişi yaralandı.
kalkıp burada polise taş atıyordu bahanelerinin ardına sığınarak nefret kusmayın. o günleri yaşamasak, görmesek... tavsiyem kendi pisliğinizde boğulun. yok olun. yaşamayın bu hayatı. en azından onuruyla gittiler deriz. onurdan bi haber olmanıza karşın bunu diyeceğiz.
başlığı da kirletmeyin.
bu cümlelerle başlamak istemezdim ama etraf o kadar kötü ve kahpeyle dolmuş ki yazmadan edemedim.
harbi çok kötüsünüz. dilerim kötülüğünüzle birlikte yok olursunuz.
gezi olaylarında polisin neler yaptığını bilmesek masum diyeceğiz. kaç eylemcinin kafasına biber gazı atıldı? kaç eylemci gözünü kaybetti? kaç eylemci hayatını kaybetti? kaç eylemci sakat kaldı?
mustafa ali tombul diye yazın google'a bakın ne çıkacak? utanacak mısınız?
polisin tanınmaz hale getirip ateşe atmaya çalıştığı hakan yaman'ın ismini yazın. bakabilecek misiniz adamın yüzüne.
18 yaşında gözünü kaybeden vedat oğuzun yüzüne nasıl bakacaksınız?
muharrem dalsüren yazsanıza bir utanmazlar. kimmiş, gözünü neden kaybetmiş.
lobna allami? ne çabuk unuttunuz?
12 kişi gözünü kaybetti. 20 kişi kafa travması geçirdi. 60'ı ağır 7000 kişi yaralandı.
kalkıp burada polise taş atıyordu bahanelerinin ardına sığınarak nefret kusmayın. o günleri yaşamasak, görmesek... tavsiyem kendi pisliğinizde boğulun. yok olun. yaşamayın bu hayatı. en azından onuruyla gittiler deriz. onurdan bi haber olmanıza karşın bunu diyeceğiz.
başlığı da kirletmeyin.
evdeki koltuk minderlerini, kendini güvende hissedeceği şekilde bir barınak haline getirip, o minderlerin içinde oyuncak oynayan nesildir. kendimi çok güvende hissediyordum o minderden yapılma sığınağın içinde. sanki bütün dünyadan izole oluyordum.
erken emeklilik ve sosyal devlet “noktasında” batmış olan iskandinav ülkelerinin başında gelen hatta batmışlığın “daniskası” olan ülke.
(bkz: iskandinav ülkeleri erken emeklilik ile battı)
(bkz: iskandinav ülkeleri erken emeklilik ile battı)
bu pazar sebebim börek yapıp, kahvaltı hazırlamak değil. bencillik yapıp kendime hediye vermek için yola düşmek. sabah kahvaltımı bulgaristan’da, öğle yemeğimi yunanistan’da, akşam yemeğimi de edirne’de yiyeceğim iki günlük bir rota oluşturdum. kahvaltı hazırlamak dünyanın en keyifli işi benim için ama kendime de bu güzelliği yapmak için söz verdim. fark ettim ki ben iyi olmadığımda etrafımdakiler de iyi olmuyor. biraz reset atmak gerekiyor, güç toplamak için.
ayrıca kendi kendime verdiğim ilk doğum günü hediyem olarak tarihe geçsin.
ayrıca kendi kendime verdiğim ilk doğum günü hediyem olarak tarihe geçsin.
ulan! neye inanıyorsun bilmiyorum ama her dinde ölenden; "şeytan bile ümidi keser" derler. nesin amq evladı sen?
gencecik bir kız, kandırılmış belli ki! kimler kandırılmadı ki zamanında! yapayalnız, çaresiz kalan insan, böyle yerlerde kendine aidiyet arar; aynı başlık sahibinin zamanında pensilvanya' daki orospu çocuğunun donunu kokladığı gibi! bu götelek piçler bir zaman soru çalıp en iyi üniversitelere girerken şimdi de halkın parasını çalıp konaklarda yaşıyorlar. ve böyle sersefil ölenlerin arkasından bok atıyorlar. bu dünyadan öyle bir git ki taneni bulamasınlar...
gencecik bir kız, kandırılmış belli ki! kimler kandırılmadı ki zamanında! yapayalnız, çaresiz kalan insan, böyle yerlerde kendine aidiyet arar; aynı başlık sahibinin zamanında pensilvanya' daki orospu çocuğunun donunu kokladığı gibi! bu götelek piçler bir zaman soru çalıp en iyi üniversitelere girerken şimdi de halkın parasını çalıp konaklarda yaşıyorlar. ve böyle sersefil ölenlerin arkasından bok atıyorlar. bu dünyadan öyle bir git ki taneni bulamasınlar...
akp bu ulkenin genelkurmay baskanini oldurmekten beter yapti zaten, terorist diye yargiladi.
o zaman buna kendilerine liberal solcu diyen yetmez ama evetciler gobek atiyordu.
o yuzden bir sey olmaz yani, hatta akp sevinir bile bu duruma.
o zaman buna kendilerine liberal solcu diyen yetmez ama evetciler gobek atiyordu.
o yuzden bir sey olmaz yani, hatta akp sevinir bile bu duruma.
biraz daha mı tanısaydınız birbirinizi acaba? nişanlın biraz hızlı karar vermiş sanki.
keşke az uzakta olsaydık da çekirdeğimizi çitleyip izleyebilseydik. abd arada bizi de sikmese iyi
horizon = ufuk.
ufuk da yeryüzüne göre dikeyde değil, yatayda olur.
bu kadar basit.
ufuk da yeryüzüne göre dikeyde değil, yatayda olur.
bu kadar basit.
freud'un kızına yazdığı mektup:
"sevgili anna, en güvendiğin insanlardan kötülük görüp üzülmen güçsüz biri olduğun anlamına gelmez. fizik kurallarına göre; sırtını dayadığın bir nesne birdenbire giderse sen de o yöne doğru devrilirsin. yani bunun güçsüzlükle alakası yok."
"sevgili anna, en güvendiğin insanlardan kötülük görüp üzülmen güçsüz biri olduğun anlamına gelmez. fizik kurallarına göre; sırtını dayadığın bir nesne birdenbire giderse sen de o yöne doğru devrilirsin. yani bunun güçsüzlükle alakası yok."
fatih terim defol git lan artık bu takımdan. "ben olsam..." bilmem ne. sen olma lan!
-bütün yaz "falcao'yu kim istemezki" dedin, başkan da aldı.
-falcao'yu oynatamayınca "geçmişe yatırım yapılmaz" dedin yüzsüz herif. sen aldırmıştın falcao'yu.
-ölmüş arda'yı takıma getirmek isteyip kendin "geçmişe yatırım" yaptın tekrar.
-başkan, aynı senin cümlelerinle arda transferini reddetti "geçmişe yatırım yapılmaz" diyerek.
şimdi de çıkmış başkana kıçı kırık arda için artistik yapıyorsun. sen kimsin lan?! defol git pislik herif!
şampiyon olmak da istemiyorum kupa da istemiyorum ben. ben bu ikiyüzlü, kendini bir şey sanan egoist adamın defolup gitmesini istiyorum!
edit:imla
-bütün yaz "falcao'yu kim istemezki" dedin, başkan da aldı.
-falcao'yu oynatamayınca "geçmişe yatırım yapılmaz" dedin yüzsüz herif. sen aldırmıştın falcao'yu.
-ölmüş arda'yı takıma getirmek isteyip kendin "geçmişe yatırım" yaptın tekrar.
-başkan, aynı senin cümlelerinle arda transferini reddetti "geçmişe yatırım yapılmaz" diyerek.
şimdi de çıkmış başkana kıçı kırık arda için artistik yapıyorsun. sen kimsin lan?! defol git pislik herif!
şampiyon olmak da istemiyorum kupa da istemiyorum ben. ben bu ikiyüzlü, kendini bir şey sanan egoist adamın defolup gitmesini istiyorum!
edit:imla
terkedildiği andır herhalde.
değiştirebileceği bir şey yoktur, çabalaması gerekmez.
kararı kendisi almamıştır, vicdan azabı duymaz.
kötü giden bir şeyler var ki bitmiştir, huzursuzluk çekmez.
değiştirebileceği bir şey yoktur, çabalaması gerekmez.
kararı kendisi almamıştır, vicdan azabı duymaz.
kötü giden bir şeyler var ki bitmiştir, huzursuzluk çekmez.
- seni seviyorum
- ben de senin beni sevdiğin gibi bir başkasını seviyorum
(yaşanmıştır)
- ben de senin beni sevdiğin gibi bir başkasını seviyorum
(yaşanmıştır)
ulaştık zaten. bildiğin 1938 almanyası bu. o kadar yıl farkı olur.
güzele bakmak değil, güzel bakmak önemliymiş
çalışıyorsa dokunma