sık sık moğolistan ve tuva gibi ülkelerin yazıldığını görüyorum. bu bölgeler post apokaliptik senaryolar için uygun. atıyorum en fantastiğinden zombiler peydah olsa steplerde heder olurlar. rakımı yüksek ve bol bol kır olduğu için küresel ısınma sonucu sıcaktan kavrulma veya su basma riski düşük. atom bombası sonrası için de uygun bölgeler.
gel gelelim savaş çok farklı bir durum. ikinci dünya savaşı daha başlamamışken ruslar ve çinliler arasında moğol toprakları bölüşüldü. bugün iç moğolistan adı verilen bölge çin'de, günümüz bağımsız moğolistan'ı ise sovyetlerin elinde kaldı. sonrasında çin'de japon istilası ve ikinci dünya savaşı sürecinde zaten az olan nüfusun ağzına sıçıldı. önce sscb budist rahipleri sıradan geçirdi. sonra japonlar iç moğolistan ve kore'den topladıkları askerleri moğol steplerinde sscb ile savaştırdılar. o esnada yine rastgele bir sürü insan öldürüldü.
anlayacağınız, rusya ve çin arasında tampon olan hiç bir bölge olası bir dünya savaşında güvende olamaz.
24.10.2023 · 10. sıra
shinigami ryuk
23.10.2023 09:58