bakın size acımasız bir tezattan bahsedeceğim. dünya'yı güzel bir yer yapanlar sibel gibileridir. aynı dünya'yı bok çukuruna çevirenler de bu empati yoksunu aşağılık hayvanlardır. ve bu iki versustan sibel yaşamaya değer olmadığını düşünüp canına kıyıyor. bu ayı oğlu ayı da rahat rahat nefes alabiliyor.
komünist fobisi sen nelere kadirsin. başka sözüm yok. umarım o gün gelir ve hepinize hakkettiğinizi veririz.
07.01.2020 · 9. sıra
karismak istemem ama
06.01.2020 00:01