Sık geçen başlıklar

sensodyne kullanmıyoruz kampanyası 1

ekşi'de gör
sensodyne‘nin sikinde olmayabilir ama türkçenin çok da sikindeydi.

-de, -da’yı düzgün yazmak için “ tdk sözlüğü yutmak” gerekiyormuş. bunu da öğrenmiş olduk bugün.