Sık geçen başlıklar
herkesin herşeyi hiç sorgulamadan, yadırgamadan kabul etmesi biraz abartılmış açıkçası ama dizi genel anlamda başarılı. çekimler, açılar, renkler tartışmasız iyi.. ayrıca ülkemizin güzel bir tanıtımı olmuş bence..