Sık geçen başlıklar

bir masada 4. olsan diğer 3 kişi kim olmalı 2

ekşi'de gör
şu milletteki özgüvene bak ya,kimlerle oturmak istiyorlar. nietzsche mi ararsın, hayyam mı dersin, hz muhammed'ten atatürk'e, freud'dan bismarck'a kimler kimler. ne konuşacaksınız oğlum siz bu adamlarla?
tamam da niye 4. ben oluyormuşum, birinci benim diğerleri de 2.-3.-4. olsun*