2 saat izledim bişey mi var diye, yok. boşa izlemeyin.
Sık geçen başlıklar
hopaa 14
ekşi profiligentleman i "lan" diye çevirmek de acayipmiş.
kullandığım kredi kartıdır. her sene 500 tl'ye yakın bonus hediye eder sağ olsun. 6 ayda bir fix yaptığım konuşma
-merhaba kredi kartımı iptal edecegim
-efendim bankamızın size 100 tl bonus hediyesi var
-yok iptal edecegim
-efendim son teklifimiz 150 tl
-yok iptal edecegim
-peki iptal islemlerine başlıyorum. kartınızı kapatıyorum onaylıyor musunuz
-kapa onaylıyorum.
*******2 gün sonra******
-efendim bankamızın kartınızı 6 ay açık bırakma sözünüze 250 tl teklifi vardır.
-tamam kabul kabul açık kalsın.
*
*
6 ayda bir tekrarlanır bu sekilde.
edit: işin püf noktası 2-3 gün sonra ki aramayı kaçırmayacaksınız.
edit2: kartınız iptal olursa karışmam bak :) ytd falan yazayım bari.
-merhaba kredi kartımı iptal edecegim
-efendim bankamızın size 100 tl bonus hediyesi var
-yok iptal edecegim
-efendim son teklifimiz 150 tl
-yok iptal edecegim
-peki iptal islemlerine başlıyorum. kartınızı kapatıyorum onaylıyor musunuz
-kapa onaylıyorum.
*******2 gün sonra******
-efendim bankamızın kartınızı 6 ay açık bırakma sözünüze 250 tl teklifi vardır.
-tamam kabul kabul açık kalsın.
*
*
6 ayda bir tekrarlanır bu sekilde.
edit: işin püf noktası 2-3 gün sonra ki aramayı kaçırmayacaksınız.
edit2: kartınız iptal olursa karışmam bak :) ytd falan yazayım bari.
olayı anlayamayanlar için , memesi var kadının.
amerikan askeri de zaten oylama ile gelmişti.
çünkü bizim gibi kariyerli ama ebelerini tersten görmüş abilerinden öğütler alıyorlar.
fakirliğin olduğu yerde din/dinler de zirve yapiyor. bu kadar çok tanrı olması başka türlü açıklanamaz.
25 km , 18:00 da mesai bitiyor 17:30 da evde oluyorum.
adam bariz .aşşak geçmiş . ciddiye almış hemen solun yılmaz bekçileri.
koyler manyak dolu. gecen gun amcasi yegenini jandarmaya şikayet etmis, dedesinin yikik evinden 10 sene önce elektrik sayacini sokmus kendi evine takmis diye. adamlarin eli boş canları sıkılıyor, ya cocuk yapiyorlar yada birbirimizin nasil canini yakariz diye ugrasiyorlar. kucuk yerin derdi buyuk olur.
türkiye genel olarak bakildiginda yukarida ki link de verilen japonya dan falan geri bi ülke zaten. yani ülke olarak geriyiz . link veren arkadaş nasadan entry girmiyorsa kendisi de geri.
edit: -de ayrıldı .
edit: -de ayrıldı .
kaliteli fazla bi iş yok çünkü. mühendisler genelde işçi başı/formen olarak iş yaptiklari icin bir ömür işçinin bir tık üstü kalitede oluyorlar.
edit: millet yazmis bilgi eksikligi okullar kalitesiz falan
türkiye'de apple daki teslada ki muhendislerle aşık atacak adam cok ama apple ve tesla yok. varsa yoksa inşaat.
edit: millet yazmis bilgi eksikligi okullar kalitesiz falan
türkiye'de apple daki teslada ki muhendislerle aşık atacak adam cok ama apple ve tesla yok. varsa yoksa inşaat.
zor ders yoktur zor hoca vardir. 3. senemde geçebildiğim güç elektroniginin hocasi degisince alt siniflardan dersi tekrar alan olmadi. biz sinava 500 kisi giriyorduk.