Sık geçen başlıklar
kullandığım kredi kartıdır. her sene 500 tl'ye yakın bonus hediye eder sağ olsun. 6 ayda bir fix yaptığım konuşma

-merhaba kredi kartımı iptal edecegim
-efendim bankamızın size 100 tl bonus hediyesi var
-yok iptal edecegim
-efendim son teklifimiz 150 tl
-yok iptal edecegim
-peki iptal islemlerine başlıyorum. kartınızı kapatıyorum onaylıyor musunuz
-kapa onaylıyorum.
*******2 gün sonra******
-efendim bankamızın kartınızı 6 ay açık bırakma sözünüze 250 tl teklifi vardır.
-tamam kabul kabul açık kalsın.
*
*
6 ayda bir tekrarlanır bu sekilde.
edit: işin püf noktası 2-3 gün sonra ki aramayı kaçırmayacaksınız.
edit2: kartınız iptal olursa karışmam bak :) ytd falan yazayım bari.
koyler manyak dolu. gecen gun amcasi yegenini jandarmaya şikayet etmis, dedesinin yikik evinden 10 sene önce elektrik sayacini sokmus kendi evine takmis diye. adamlarin eli boş canları sıkılıyor, ya cocuk yapiyorlar yada birbirimizin nasil canini yakariz diye ugrasiyorlar. kucuk yerin derdi buyuk olur.
kaliteli fazla bi iş yok çünkü. mühendisler genelde işçi başı/formen olarak iş yaptiklari icin bir ömür işçinin bir tık üstü kalitede oluyorlar.
edit: millet yazmis bilgi eksikligi okullar kalitesiz falan
türkiye'de apple daki teslada ki muhendislerle aşık atacak adam cok ama apple ve tesla yok. varsa yoksa inşaat.