fatih terim defol git lan artık bu takımdan. "ben olsam..." bilmem ne. sen olma lan!
-bütün yaz "falcao'yu kim istemezki" dedin, başkan da aldı.
-falcao'yu oynatamayınca "geçmişe yatırım yapılmaz" dedin yüzsüz herif. sen aldırmıştın falcao'yu.
-ölmüş arda'yı takıma getirmek isteyip kendin "geçmişe yatırım" yaptın tekrar.
-başkan, aynı senin cümlelerinle arda transferini reddetti "geçmişe yatırım yapılmaz" diyerek.
şimdi de çıkmış başkana kıçı kırık arda için artistik yapıyorsun. sen kimsin lan?! defol git pislik herif!
şampiyon olmak da istemiyorum kupa da istemiyorum ben. ben bu ikiyüzlü, kendini bir şey sanan egoist adamın defolup gitmesini istiyorum!
edit:imla
06.01.2020 · 45. sıra
ourgodgivenrighttobeararms
05.01.2020 18:21 ~ 20:01