Sık geçen başlıklar

ankara'da bir sınıfta çekilen skandal görüntü 2

ekşi'de gör
avrupadan örnek veriyorum. bir çocuk bu tür bir davranış sergilerse ailesi çağrılır okul psikoloğu (evet okullarda rehberlikçi saçmalığı değil psikolog var) öğrenci ve ailesini psikoloğa gönderir. genelde uzun seanslardır ve aile için zorlu bir süreçtir. öğrenci için de zorlu geçer. bu süre zarfında öğrencinin okulla ilişiği kesilir, psikologtan gelen rapora göre öğrenci okula alınır ya da okul yönetimi öğrencinin kaydının başka okula alınmasını ister. bu da bir ceza şeklidir. aile genelde evinden oldukça uzak bir yere öğrenciyi kaydettirmek zorunda kalır ve aile taşınmak zorundadır. yani o aile bildiğiniz sürünür. bizdeyse veli okulu basıp öğretmeni döver. 5. sınıf ortadoğu ülkesi eğitim sistemi.
olan öğretmene olur amk. kimse yoğurdum ekşi demez, herkesin çocuğu kendine göre süper zeka memlekette. bomboş asalak bir nesil geliyor alttan.