anlayışlı, merhametli, kırmayan, tartışmayan, ilgi gösteren, nazik ve kaslı sevgilisi olması biraz kıskandırır..
Sık geçen başlıklar
yasamak benim neyime 4
ekşi profilifacebooktan aldığın klişe sözlerle sana gülmeyen kızdır.
sensörlü lamba görmüyormuş heh. 4. sınıf şakalar hala var ya.. bitmiyor.
sensörlü lamba görmüyormuş heh. 4. sınıf şakalar hala var ya.. bitmiyor.
çocuk da istemiyorum. koca da. ama beni sevecek bir erkek istiyorum.
seni asla bırakmayacağım demesin, hepsi bıraktı. şartlar ne olursa olsun yanında olmaya çalışacağım desin. daha gerçekçi olsun. ağlamak insanı gerçekçi yapıyor. kimse farkında değil duygusal olarak o kadar yıpranıyorum ki, şu an bile. bilmiyorum pms'nin etkisiyledir belki de.. ah neyse... özetle ben sevmek, sevilmek istiyorum. şartsız.
gelen mesajlar yine dumur ediyor, işte bir örnek..
"hanımefendi merhabalar, bence yanlış yoldasınız. taşra kafasını bir yere bırakacak olursak, erkekler çok severse çocuk da ister. eğlenip bırakacağı kadından çocuk istemez bunlar birbirine bağlı şeylerdir.
kadının da "çocuk istemiyorum" demesi eninde sonunda seven erkek için "seni sevmiyorum" demektir.
'bir sen bir ben bir de bebek' sözü çok doğru bir tespittir aman diyeyim mutluluklar dilerim. "
erkekler çok severse çocuk istermiş yoksa olmazmış. çocuğum olmuyor diyelim o zaman ne olacak?
hayret bir şey ya.
seni asla bırakmayacağım demesin, hepsi bıraktı. şartlar ne olursa olsun yanında olmaya çalışacağım desin. daha gerçekçi olsun. ağlamak insanı gerçekçi yapıyor. kimse farkında değil duygusal olarak o kadar yıpranıyorum ki, şu an bile. bilmiyorum pms'nin etkisiyledir belki de.. ah neyse... özetle ben sevmek, sevilmek istiyorum. şartsız.
gelen mesajlar yine dumur ediyor, işte bir örnek..
"hanımefendi merhabalar, bence yanlış yoldasınız. taşra kafasını bir yere bırakacak olursak, erkekler çok severse çocuk da ister. eğlenip bırakacağı kadından çocuk istemez bunlar birbirine bağlı şeylerdir.
kadının da "çocuk istemiyorum" demesi eninde sonunda seven erkek için "seni sevmiyorum" demektir.
'bir sen bir ben bir de bebek' sözü çok doğru bir tespittir aman diyeyim mutluluklar dilerim. "
erkekler çok severse çocuk istermiş yoksa olmazmış. çocuğum olmuyor diyelim o zaman ne olacak?
hayret bir şey ya.
aniden kucağınıza alınca mutlu oluyoruz.