Sık geçen başlıklar

nickinide al git 3

ekşi profili
oyundan çıkınca takım akmaya başladı. ulan insanlar nasıl görmüyor şunu ya. yok bilmem kaç gol atmış vs. ulan adam topu kontrol edemiyor, 5 metreye isabetli pas atamıyor. avrupa'nın herhangi bir takımında bu kadar top kaybetse yüzüne bakmazlar. tekme tokat gönderirler takımdan. ama bizim okan tete'yi ve zaha'yı yedek oturtup bunu oynatıyor. tam bir rezillik…