Sık geçen başlıklar

memeuclarindansorumlubakan 6

ekşi profili
şampiyonluk buradan giderse

1. doğru düzgün transferleri sezon başına yetiştiremeyen, yeterince eksik alanlara tranfer yapamayan, elindeki tek pivot santrafor akmaz kokmaz umut nayir’i kiralayan

2. sezon boyunca mhk ve federasyonla teknik direktörü muhattap eden( adamın işi takımla mı ilgilenmek mi, kulübün haklarını savunmak mı?)

3.devre arasında yabancı kontenjanını transfer yapmayacağın belli olduğu halde federasyona baskı yaparak genişletip rakiplerinin daha güçlenmesini sağlayan

4. gs maçı öncesi ununu elemiş eleğini asmış kafası saha dışında olan rakip takım hocası ile ilgili saçma sapan demeçler vererek onun eksta motive maça çıkmasını sağlayan

ahmet nur çebi denen yetersize yazar!
kulüp çalışanları 6 aydır maaş alamıyordu.krediden gelen parayla hepsini ödeyeceğiz diye söz vermiş sonrada 4 aylık maaşlarını ödemiş. 2 ay geçti yine başa döndü 4 aylık maaşları içeride kulüp personelinin.

o kadar oyuncu sattın, şamp. liginden paralar geldi, şampiyon oldun, rekor forma sattın borç azalacağına katlanarak arttı.

sözün özü paralar nerede?