Sık geçen başlıklar

dergi cd'lerinden demo oyun oynamış efsanevi nesil 3

ekşi'de gör
zihnim beni yanıltmıyorsa level dergisinin dağıttığı cd'lerin birinde conan'ın bir oyununu oynayarak aralarına ucundan dahil olduğum nesil. bu demo oyunlarda oyunun üçte biri falan olmazdı. oyun seçenekleri kısıtlıydı, internet çoğu zaman hiç yoktu, başka bir oyun bulmak kolay değildi ve bu sebeplerle o dandik oyunların üçte birini saatlerce tekrar tekrar oynardık çocuk halimizle. şimdi steam gibi platformlarda alıp oynamadığım bir sürü oyunu görünce nereden nereye diyorum ve boomer gibi yazdığım entrymi bitiriyorum.
babam sana bir bilgisayar alsak mı dediği gün hemen yarım saat sonrasında 1 tane dergi aldım ve içinden çıkan cd'yi kenara koydum. sonra henüz bilgisayar alınmadan, demo cd içerisinde yer alan oyunları da satın aldım. elimde 1 adet demo cd ve 4 adet o cd içerisinde demo oyunu bulunan oyunun tam sürümü vardı. ama henüz bilgisayar yoktu. 5 tane cd'yi pamuklara sarıp sakladım. 2 hafta sonra bilgisayarım oldu :-)