bir beşiktaşlı olarak galatasaraylıları kutluyorum. analarının ak sütü gibi helal bir kupa geliyor.
bakmayın sağda solda konuşanlara, bu sene 3 büyük takımın 3'ü de ağladı. 6 haftadır kazandıktan sonra mağlubiyeti şöyle önemli bir maçta hazmetmek bizim için de kolay değil. elbet hakemdir zarttur zurttur konuşan çok olacak.
maça gelirsek, kesinlikle kötü oynamadık. iyi de oynamadık. binaenaleyh oynatmadılar aq. ben son 2-3 senedir temponun bu kadar düşük olduğu başka bir beşiktaş maçı hatırlamıyorum. geçen sene sert oynadılar kazandılar, bu sene sert oynayan biz olduk ama oyunu yavaşlatarak vurdular bu sefer de bizi. hem de öyle bir yavaşlatmak ki hiçbir pozisyonda yatıyorlar, çirkeflik yapıyorlar diyemiyosun. fatih terim ne kadar iyi bir taktisyen bilemiyorum ancak tt arena'daki son 2 maçta şenol güneş'i bileğinin hakkıyla alt etti. tebrik ediyorum.
07.05.2019 · 4. sıra
sagayaklisolbek
06.05.2019 00:06 ~ 00:18