gelin twitter'da nasıl bir çalışma ortamı vardı size anlatayım o zaman. bu musk haklı demek manasında değil, bana ne zaten ama durum oldukça tuhaf.
twitter'da musk öncesi toplamda çalışan 8 bin kişi var. bunun yarısı işte çok yoruldum, tükenmişlik sendromu, duygusal desteğe ihtiyacım var vb gibi sebeplerle dönemsel izne ayrılıyor. bu esnada full maaş olmasa da maaşın yarısından çoğunu almaya devam ediyorlar.
bu dönemsel izinlilerin yerine yeni elemanlar alınıyor. bir süre sonra keriz değiller ya, onlar da bu "yan" hakları keşfedip faydalanmaya başlıyor. böylece dönemsel izindeki personelin yerine alınan personel de dönemsel izne çıkmış oluyor. bir iş için kağıt üzerinde en az iki kişi var ama kimse piyasada yok gibi düşünün. böylece loop tekrardan başa dönüyor ve aynı iş için yeni bir ilan daha çıkılıyor.
tabi bu esnada her başvuranı twitter'da çalışmaya değer görmediklerini eklemiş olalım. alınan yeni personel profili de kendi sjw ağından + kültürel çevrelerinden oluşuyor. bu da yönetimdeki top 3 pozisyonun -ceo, cfo ve chief legal- aynı background'dan olmasının tesadüfi olmadığını açıklıyor.
twitter'daki sjw yapılanması işte böyle işliyor. yıllardır halka açık olan bir şirket bir türlü istenen karlılık ve monetizasyon seviyelerine neden gelemiyor belki biraz açıklamıştır umarım.
Sık geçen başlıklar
eindaclub 6
ekşi profiliulan millet yıllarını veriyor, o kadar dirsek çürütüyor şu ingilizceyi öğrenmek için. sırf bu yüzden taksim kurs doldu amk.
bakmayın burada "ben taktırmam yeaa" diye atıp tutanlara. böyle bir çip çıksın değil kafasına, götüne bile taktırır.
bakmayın burada "ben taktırmam yeaa" diye atıp tutanlara. böyle bir çip çıksın değil kafasına, götüne bile taktırır.
- starbucks kahveleri çoğunlukla kömürdür. bunu standardı tutturmak için yaptıklarını kendileri de ifade eder.
- süpermarketten alacaksanız, tchibo kahveleri en garanti üründür. varsa imkanınız paulig türleri de tavsiye edilir.
- güzel bir filtre kahve yaptıktan sonra eğer normalde sütlü veya şekerli içiyorsanız bunların gramajını yavaş yavaş azaltın. en güzel kahve sade kahvedir, bir damla süt/şeker dahi kahvenin asıl tadını bozar.
- french press aleti filtre kahve için gayret yeterlidir. alengirli pahalı makinalara, ofise vb almıyorsanız gerek yok.
- piyasada satılan kahvelerin %90'ı arabica çekirdektendir. zaten bir de başka bir tür var ama o daha acı tatlı olduğundan pek yaygın değil.
- bu arabica çekirdekler yetiştirildiği ortam ve tarza uygun olarak guatemala, colombia vb isimler alır.
- paket filtre kahvelerin üzerinde asidite, kıvam, kavrulma, aroma gibi özeliklerini belirten noktalı bir cetvel olur. yeni başlıyorsanız hepsinin ortada olduğu bir türü denemekten zarar gelmez. zamanla kendi damak tadınızı keşfedince ona göre ayarlamalar yapabilirsiniz.
- şahsen kahvede ekşi taddan hoşlanmadığımdan tercihimi genelde asiditesi düşük, kavrulma durumu orta ve kıvamı yüksek kahvelerden yana kullanırım. ama dediğim gibi damak tadı herkeste farklılık gösterebilir.
- süpermarketten alacaksanız, tchibo kahveleri en garanti üründür. varsa imkanınız paulig türleri de tavsiye edilir.
- güzel bir filtre kahve yaptıktan sonra eğer normalde sütlü veya şekerli içiyorsanız bunların gramajını yavaş yavaş azaltın. en güzel kahve sade kahvedir, bir damla süt/şeker dahi kahvenin asıl tadını bozar.
- french press aleti filtre kahve için gayret yeterlidir. alengirli pahalı makinalara, ofise vb almıyorsanız gerek yok.
- piyasada satılan kahvelerin %90'ı arabica çekirdektendir. zaten bir de başka bir tür var ama o daha acı tatlı olduğundan pek yaygın değil.
- bu arabica çekirdekler yetiştirildiği ortam ve tarza uygun olarak guatemala, colombia vb isimler alır.
- paket filtre kahvelerin üzerinde asidite, kıvam, kavrulma, aroma gibi özeliklerini belirten noktalı bir cetvel olur. yeni başlıyorsanız hepsinin ortada olduğu bir türü denemekten zarar gelmez. zamanla kendi damak tadınızı keşfedince ona göre ayarlamalar yapabilirsiniz.
- şahsen kahvede ekşi taddan hoşlanmadığımdan tercihimi genelde asiditesi düşük, kavrulma durumu orta ve kıvamı yüksek kahvelerden yana kullanırım. ama dediğim gibi damak tadı herkeste farklılık gösterebilir.
başka bir frekanstan yayın yapmaları.
geçenlerde bir makalede okumuştum. bilimadamları yıllardır dev bir balinayı izliyorlar ve bu balinanın hiç eş bulamayışı ve kimseyle iletişime geçemeyişi dikkatlerini çekiyor.
iyice araştırınca fark ediyorlar ki bu balinanın gönderdiği sesler veya sinyaller diğer balinalarınkinden daha farklı bir frekansta. bir başka deyişle diğer hiçbir balina bu balinayı duymuyor.
böyle böyle tek başına yaşlanarak ölüyor balina. tek sebebi farklı bir frekansta olması. hatta son zamanlarına doğru dışarıya çağrı yapmayı da kesiyor.
insanlarda da böyle oluyor diye düşünüyorum. bazen etrafımızdaki kimse ifade etmek istediklerimizi gerçekten duymaz. e biz de bir süre sonra bırakırız kendimizi ifade etmeye çalışmayı. tıpkı bu yalnız balina gibi.
geçenlerde bir makalede okumuştum. bilimadamları yıllardır dev bir balinayı izliyorlar ve bu balinanın hiç eş bulamayışı ve kimseyle iletişime geçemeyişi dikkatlerini çekiyor.
iyice araştırınca fark ediyorlar ki bu balinanın gönderdiği sesler veya sinyaller diğer balinalarınkinden daha farklı bir frekansta. bir başka deyişle diğer hiçbir balina bu balinayı duymuyor.
böyle böyle tek başına yaşlanarak ölüyor balina. tek sebebi farklı bir frekansta olması. hatta son zamanlarına doğru dışarıya çağrı yapmayı da kesiyor.
insanlarda da böyle oluyor diye düşünüyorum. bazen etrafımızdaki kimse ifade etmek istediklerimizi gerçekten duymaz. e biz de bir süre sonra bırakırız kendimizi ifade etmeye çalışmayı. tıpkı bu yalnız balina gibi.
hepsi bi havalar, bi kasılmalar sanki vatanı kurtarmaya gidiyor haspam..anasının elini öpüyor bizi düşünme filan. altı üstü 7/24 kameraların olduğu ortamda evcilik oynican lan, neyin ajitasyonunu yapıyorsun?
ulan afrin'e gidenleri bu kadar göstermediniz be, yazıklar olsun.
insanların aklını bulandıran yarışma programı.
ulan afrin'e gidenleri bu kadar göstermediniz be, yazıklar olsun.
insanların aklını bulandıran yarışma programı.
öncelikle:
(bkz: bekledik bunu çok bekledik) !!
beni müthiş heyecanlandıran oyun. inşallah beklentileri boşa çıkarmaz. cepten 3 defa bitirdiğim gameboy versiyonu sarmıyor artık.
şimdi koca adam olup iş güç sahibi olduysak da o kendini pikachu sanıp damdan atlayan velet yüzünden tam da charizard'ın laf dinlediği bölümde yayından kaldırıldığı için hevesimiz kursağımızda kalmıştı. unutursak kalbimiz kurusun!
(bkz: bekledik bunu çok bekledik) !!
beni müthiş heyecanlandıran oyun. inşallah beklentileri boşa çıkarmaz. cepten 3 defa bitirdiğim gameboy versiyonu sarmıyor artık.
şimdi koca adam olup iş güç sahibi olduysak da o kendini pikachu sanıp damdan atlayan velet yüzünden tam da charizard'ın laf dinlediği bölümde yayından kaldırıldığı için hevesimiz kursağımızda kalmıştı. unutursak kalbimiz kurusun!