ulan arkadaş, buram buram cehaletten hakikaten gına geldi.
ihale açtın.
çin, rusya girdi, amerika da girdi.
sen gidip çin'i seçtin.
sonra teknoloji vermiyorlar dediğin, fd2000 görünen ama aslen s-200 çakması olan çin sisteminden vazgeçtin.
önce eurosam'le ortak geliştirme sözleşmesi yaptın, sonra o dururken gidip rusya'ya para verdin. aynı anda gidip patriot alıyorum dedin. beri yandan dönüp "biz kendimiz geliştiriyoruz zaten" de dedin.
rusya sana teknoloji transferi vaadetti mi?
hayır.
verir mi?
hayır.
ne bu "onu da bunu da şunu da ortak geliştiririz" özgüveni?
delikanlı gibi biri de çıkıp "uçaklarını düşürdüğümüzün hemen akabinde düğün hediyesi/diyet olarak alıyoruz" diyemiyor? göstere göstere yalan söylüyorlar. rahip brunson'ı kimse alamazdı neden saldın herifi? hani israil'i mavi marmara'dan dolayı affetmeyecektin, neden tazminatı alınca sustun? neden israil'e van minüt çektikten sonra filistin'i vurduğu jet yakıtını sen satmaya başladın? neden patriot satmıyorlar diye boş beleş sallıyorsun? niye lan niye?
el s-400'üyle gerdeğe girmeye çalışırsan böyle oynatırlar.
koca ülkeyi düşürdüğünüz durumlara bak.
29.04.2019 · 44. sıra
exfreak
28.04.2019 04:19