bermuda kızan üjgeni
Sık geçen başlıklar
cibez 7
ekşi profilidemek ki aya insanlı araç göndersek, içindekiler soluğu jupiterde alacak.
ortaokulda bir kız vardı. zaten 36 mevcut içinde 6 taneydiler. onlardan biri. evlenmiş barklanmış anne olmuş boşanmış. ben balçovada oturuyorum o karşıyakada. arada bir izmir körfezi var. gel sevişelim dedi. gece 1 gibi. böyle iyi iyi geceler dedim. ortaokulda iken dese, körfezi yüzerek geçerdim. yaşlanmak böyle bişi.
çözüm basit. devlet tüm gelirlere el koysun, günlük 1500-2500 kalori arası gıda versin, olsun bitsin.
atatürk burda. daha ne olsun.
ben işe bisikletle gidiyorum. 3.9km ev ile iş arası. ankara ortamında doğrudan toplu taşıma yok aktarma yapmam lazım. otomobilim de var. yürüyerek 40dk, otomobille 20 dk trafik yüzünden , bisikletle 15dk sürüyor. geçen hafta yağmur var diye otomobille gittim, denyonun biri az kaldı çarpıyordu arabaya. çarpsa uğraş dur. maaşım dediğin limitin üstünde. 27 yıldır trafikte bisiklet süren biriyim. ben trafikte bisiklet sürmeye başladığım yıllarda sözlük ahalisinin pekçoğu ana babalarının hayallerinde bile yoktu. şov demeyelim de tercih diyelim tamam mı kardşim.
şirk denizinde yüzüyorlar sanırım.