Sık geçen başlıklar

bir izmirli olarak istanbul'dan nefret ediyorum 2

ekşi'de gör
çok zenginsen istanbul gibi bir şehir dünya üzerinde yok. evet iddia ediyorum paran varsa bu şehir sana istediğin herşeyi sunar. türkiye'nin başka hiç bir yerinde istanbul'un imkanlarını bulamazsın.
istanbul'un bagcilarinda oturuyosan tabi izmir daha güzel gelir amk.

not: doğma büyüme kadıköy çocuuu.
izmirli iticiliği diye bir şey kesinlikle var. sürekli bunu ispat ediyorsunuz, yanılmadığımı görmek üzücü.. bir insanda nasıl bu kadar fanatik bir şehir merakı olur ve bunu üstünlük vesilesi yapar anlayamıyorum. aslında gelen mesajlara da bakılırsa durumun özeti (bkz: aşağılık kompleksi)