Sık geçen başlıklar

bennythebeast 5

ekşi profili
olm siz sigir misiniz? herkes chp'ye ve onun uyduruk kadrolarina hizmet edip secim kazandirmak mi zorunda? 1 milyon tane secim kaybetmis basiretsiz bi herife koltuk mu ciksin tum turkiye. adamlar baska partiler niye chp desteklemiyor diyor, sonra akp kazaninca da demokrasi diyor.

iyi parti chp'den bagimsiz bir parti ve istedigi sekilde secimlere girme hakki var. chp cok iyi bir partiyse secmenleri ikna edip oy toplayip antalya'yi, istanbul'u, ankara'yi kaybetmesin. he istanbul kaybedilmeyecekse madem o zaman chp aday cikarmayip baska partileri desteklesin madem? "sadece chp desteklenecek, yoksa yok" mu sizin demokrasi anlayisiniz?