Sık geçen başlıklar

nesedenyana 12

ekşi profili
kendisini ölüm haberiyle tanımış oldum.
hakkında yazılan entryleri okuduğumda,
bir gerçek çok net göze bakmakta,
rahmetli atatürk konusunda çok sağlam bir duruşa sahipmiş.
okullarda nutuk dağıtmış.
adını amnak istemediğim melunlara cevap vermiş.
bu sebepten ocaktaki görevinden olmuş.
belli ki faydacı değil,
doğrucu bir adammış.
üzüldüm o cenahtan dik duran birinin ölmesine,
nur içinde yatsın.
diyanet'i tebrik ettim.
islam'a gerçekçi bir bakış açısıyla yaklaşmış.
ateizm derneği olsa bu kadar cesur anlatamazdı.
ayrıca kıyafetlerden anladığım osmanlı dönemin satın alınan bir köle çocuğu resim etmişler.
bu diyanet için fevkalede bir duruş.
ecdad ecdad diye bağırıyorlar ama osmanlıya objektif bir bakış açısı ile bakmışlar.
naci ağbal tam bir görev adamıdır.
otur komutu geldiğinde kalk komutu gelmeden günlerce oturabilir.
böyle görevine bağlı biridir.
kesinlikle itaatsizlik nedir bilmez.
kendisine verilen her görevi yerine getirir.
yoksa bakanlık yapmış biri neden merkez bankası başkanı olsun ki?
bir düğünü 20 adamla tarayıp sadece celasunun kardeşlerini öldürebilen karakuzuları , bu atış istatikleriyle askerliğini yapmış her türk vatandaşı yok edebilir.
dizinin senaristi her hafta izleyenleri mal yerine koyuyor.
ne yapdıysam millet yedi deyip , pervasızca saçmalıyor.