olmamalı!
henüz dünyayı , kendini kavramadan yani somut kavramları kafasında netleştirmeden, soyut bir olguyu öğrenmeye çalışmamalı.
gelsin 10-11 yaşına, yavaş yavaş dünyayı kavrayıp muhakeme yeteneğini geliştirsin din ondan sonra...
10.04.2019 · 15. sıra
kejnedar
09.04.2019 00:01