birkaç ay önce r4bia diye dalga geçiyorduk, simdi r4bia olsa “dolar dip yaparken sesi cikmayan eksici” derler bizle dalga geçerler.
griz mriz yoh, ehonomi çoh eyi.
22.05.2018 · 1. sıra
wolfofwolvess
21.05.2018 00:45